jææke Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei snart skal jeg på ball og kom med en veldig fin jente og vi avtalte at vi skulle matche hun skal ha en blå/lysblå ballkjole, jeg har svart dress, men hvilke farger skal jeg ha på skjorte og sløyfe/slips ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis dere går for bevisst matching kommer dere til å se megakleine ut, så jeg anbefaler å droppe det. Gå for et mørkt, ensfarget slips i foreksempel marineblå eller mørkegrå, og dropp tanken på sløyfe. Til svart dress er hvit skjorte det eneste som passer. 1 Lenke til kommentar
jææke Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Takk jorgen du er helt sjef 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Eventuelt funnet et mørkt slips med en eller annen form for nyanser (striper, ruter etc..) der litt av fargen går i igjen med kjolen hennes. Slik ser dere ikke klein ut, og man vil heller ikke se fargeforskjellene på kjolen hennes og slipset. Men derimot en pitteliten del som går igjen. Ellers blir det fort litt for "gammelt ektepar". Endret 8. januar 2013 av baBuShKa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå