Ramboms Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har nettopp fått orden på pcn etter masse problem med en defekt SSD disk, men selvfølgeligt dukker det opp noe nytt Eg får ikkje tilgang til nettbank eller andre sider som krever Java, eg har lagt inn java 32bit men etter eit forsøk på og logge inn på nettbanken blir eg sendt rett til http://java.com/en/download/.... Siden eg kjører 64bit win så har eg prøvd med kun 32bit, kun 64bit og begge deler installert men fortsatt blir eg videresendt til java sin hjemmeside. Har ikkje hatt problem med dette før og trenger litt hjelp til kva eg kan gjer for å få orden på det sånn eg har forstått så har ikkje firefox noe 64bit client enda så har vel ikkje noge å si att eg eg kjører 32. Vis denne posten hørrer til under eit annet forum beklager eg for det og håper dere kan flytten den til rett forum. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Åpne en ny fane i Firefox og skriv inn about:plugins Finn Java™ Platform SE * Kopier de 3 neste linjene og post de her. Skal se sånn ut om du har siste versjon. Java(TM) Platform SE 7 U10 Fil: npjp2.dll Versjon: 10.10.2.18 Next Generation Java Plug-in 10.10.2 for Mozilla browsers Du kan også ta en sjekk med Java sin egen versjonsjekker http://www.java.com/...d/installed.jsp Om du finner java på det første steget, og du har siste versjon, åpner du et til vindu i firefox og skriver inn about:addons Gå til fanen som heter Programtillegg Bla deg nedover i listen og sjekk at Java står slått på Endret 7. januar 2013 av Hille Lenke til kommentar
Ramboms Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Java Platform SE 7 U10 Fil: npjp2.dll Versjon: 10.10.2.18 Next Generation Java Plug-in 10.10.2 for Mozilla browsers heilt likt ja, skjekka og versjon men blei slengt rett til download sida igjen. Lenke til kommentar
Ramboms Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Er det muligt det er Nettbanken som har problemer? er det ei annen side eg kan skjekke som kjører tilsvarende? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg la til en siste ting i posten min. Mest sannsynlig det som er problemet da. Lenke til kommentar
Ramboms Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 wops, såg siste del av posten din nå. ja den er skrudd på. hadde og ein addon med navn Java deployment toolkit Lenke til kommentar
Ramboms Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Satser på det er nettbanken som sliter, takk for hjelpa ein siste ting, er det vits med både 32 og 64 versjon av java eller holler det med bare 32 siden firefox ikkje har 64 bit client? kjører da 64bit windows. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hadde akkurat det samme problmet igår.... nettbanken fungerte fint på en pc' men java ville ikke oppdateres / installeres så det ble gjenkjent av FF på en annen PC. For å få det til å virke avinstallerte jeg båda Java og FF, for så å installerer FF og så java xxxxxu10 på nytt. Snabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå