Nilsen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 LG har offentliggjort den norske prisen. Så mye vil den første OLED-TV-en koste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Siklefaktoren er høy. Lommeboka tilsvarende for slank. 3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis jeg plutselig hadde funnet 90 000 i sofasprekken så kanskje. 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om 1 års tid er vel prisen 1/4 av hva den koster nå. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det var nå litt optimistisk tror jeg. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bælli mannskit. 4K og brilleløs 3D plz. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 90 000? da blir det nok ingen oled tv på meg i år Lenke til kommentar
dbass Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis oppløsningen er 1920x1080, så kan dem glemme meg. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis oppløsningen er 1920x1080, så kan dem glemme meg. Men du hadde kjøpt den om det var 4k? AtW 90 000? da blir det nok ingen oled tv på meg i år Hva måtte prisen vært for at du hadde kjøpt den da? Siden du hadde håp om å kjøpe i år(?) AtW 2 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Men du hadde kjøpt den om det var 4k? AtW Det er helt riktig. 3840x2160. Men helst på en 20-24 tommer. 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 De første plasma skjermene kostet 120.000 for 50". Kan vel regne med et vesentlig prisfall også når OLED blir utviklet, men det tar kanskje10 år. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tilgjengelighet - en ny milepæl er i boks At det trengs flere milepæler for majoriteten av potensielle kjøpere gjør ikke denne milepælen til meningsløs eller ubetydningsfull. Det er bare å applaudere og vente på at nok milepæler er på plass til at dere vil åpne lommeboka. Akkurat når det skjer vil selvsagt være individuelt. Noen ytterst få vil nok åpne lommeboka allerede i år. Gleder meg til å se denne utstilt i butikk for å få en smakeprøve på hva som kan befinne seg hjemme en gang i framtida. 3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er vel mest spennende med OLED-PC skjermer?? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Flott å se at OLED endelig er på markedet med fin størrelse. Men, har nok ikke råd til denne med det første. Skal bli spennende å se prisutviklingen da, hvor lang tid det vil ta før hvermansen kan ta seg råd til å kjøpe en slik(10-15k budsjett). Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 90K ja...jeg skjønner at LG ikke har noen planer om å masseprodusere denne. Selv om jeg hadde vært millionær, så hadde jeg ikke kjøpt denne. 55" er altfor lite! Hadde denne vært på 70", så blir saken en annen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 90k ... Jada du. behold tv'en sjøl LG 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 År 2019: 200" bøyelige (strekkbare?) 500 FPS 10mm tykke 16k displays med valgfri perfekt brilleløs 3D (ikke alle liker/tåler 3D) til under 10k. Kvaliteten er så høy at det ikke en gang er snakk om hvorvidt de passer for det eller det formålet, inkludert gaming, 'alle' har en slik. Tror faktisk det ikke er for optimistisk heller. Kanskje før, kanskje senere, men det kommer. Mange som såvidt hadde råd til farge-TV tidlig på 80-tallet vil få oppleve det. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hvorfor har dere begynt med denne typen "Din Side" lokke-overskrifter? "Så mye vil den første OLED-TV-en koste LG har offentliggjort den norske prisen." Vær vennlig, respekter lesernes tid og la overskriftene være informative! Edit: Slik ser andres overskrifter ut: IT avisen: "Norsk pris: 90 000 kroner Første 55 tommers OLED klar." Din Side: "Du kommer ikke til å tro den norske prisen Nå kommer super- TV- ene til Norge. Lansering bekreftet" Endret 7. januar 2013 av Millmax 6 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvorfor har dere begynt med denne typen "Din Side" lokke-overskrifter? "Så mye vil den første OLED-TV-en koste LG har offentliggjort den norske prisen." Vær vennlig, respekter lesernes tid og la overskriftene være informative! Signert. Ikke rart folk ikke har dårlig samvittighet overfor adblock når HW serverer oss slikt. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det er helt riktig. 3840x2160. Men helst på en 20-24 tommer. Bare lurte, synes det virker som endel her ikke hadde kjøpt TVen uansett om den overrasket litt mer positivt på pris eller egenskaper. Men hadde du puttet ned 90 000 på bordet om den var 4K så har de jo åpenbart tapt ett salg i deg. AtW Tilgjengelighet - en ny milepæl er i boks At det trengs flere milepæler for majoriteten av potensielle kjøpere gjør ikke denne milepælen til meningsløs eller ubetydningsfull. Det er bare å applaudere og vente på at nok milepæler er på plass til at dere vil åpne lommeboka. Akkurat når det skjer vil selvsagt være individuelt. Noen ytterst få vil nok åpne lommeboka allerede i år. Gleder meg til å se denne utstilt i butikk for å få en smakeprøve på hva som kan befinne seg hjemme en gang i framtida. Absolutt ikke, men jeg tror ikke så mange her hadde kjøpt den selv om prisen var det halve, og ingen hadde vel forventet noe særlig mindre enn det tror jeg. Spennende å se hvordan den gjør det i tester. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå