imiix3 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei! Noen som har noen erfaring med Volvat i Oslo? Jeg har problemer med magen og det har jeg hatt nå i ett par år.. har vært hos fastlegen som har sendt meg på MR, rønktgen, ultralyd og sånn med sånn kamra som gjelder i øvre delen av magen.. og jeg er fortsatt meldt frisk. Jeg er IKKE frisk, altså, jeg kan ikke spise alt av mat fordi jeg får magekramper og blir oppkastsjuk med en gang. Det har skjedd fler ganger at jeg har vært ute på resturant og det har skjedd så fort at maten har kommi rett opp igjen. Og ingen vet hva som er feil.. Så kjærsten min anbefalte Volvat, men koster jo mye penger så om noen har vært der hadde det vært fint med noen tilbakemeldinger! Når det gjelder beina, har jeg hatt problemer i knæra helt siden jeg var liten. Og nå i ettertid har jeg fått værre problemer med hofta. Jeg blir fort stiv og problemer med å gå. Knæra er ille til tider og får ikke sove om natta på det værste. Dette er noe jeg er blitt vandt til, men er jo ikke normalt. Og her også er jeg meldt frisk fra sykehuset. Så volvat ville vært en mulighet her også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå