Gå til innhold

Valg av metalldetektor?

FeeNxXx

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en metall detektor og lurer på hvilken jeg skal kjøpe.. er det noen som har tips? Vil gjerne at den skal kunne finne gull men også andre ting. Er det billigere å. Bestille en fra utlandet? Kan bruke maks 3500kr. Tar i mot alle tips med takk:)

Endret av FeeNxXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo finne gamle mynter osv, ved gamle hustufter, kirker osv.

Ved renovasjon av ei gammel kirke her - da man skiftet ut de gamle gulvbord fant man mange gamle myter opp mot 2 - 300 år gamle.

Slike som hadde ramlet ned ved innsamling av kollekt og forsvunnet ned mellom gulvbordene.

Andre ting som pilspiser, verktøy av jern og gamle metallsmykker kan man også finne.

Lenke til kommentar

Det er ikke mye å spare på å kjøpe metalldetektor i utlandet når du tar hensyn til norsk merverdiavgift, fortollingsgebyr og fraktomkostninger som kommer i tillegg til prisen du ser i utenlandske nettbutikker. Dessuten får du 5 års garanti og norsk support og brukerveiledning når du kjøper i Norge, og dette er verd en god del spør du meg. Sjekk http://metallsokeromtaler.com for anmeldelser av de ledende merkene i markedet. Styr unna ukjente merker fra Østen. Selv har jeg god erfaring med Fisher.

Endret av santaman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...