Atmosphere Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kan ikke si noe generelt, men karakterer har vært grunnen til at jeg har fått meg to sommerjobber i Statoil som student, og fikk meg fastjobb lenge før jeg var ferdig … Eller det gjorde i hvert fall at jeg innenfor døren. I alle tre intervjuene nevnte arbeidsgiver at jeg hadde gode karakterer, og at det var noe de vektla. Jeg ligger på en god B i snitt etter endt bachelor i ingeniørfag. Men then again, det er nok mange andre faktorer som spiller inn òg. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fravær, ordens- og oppførselskarakterer og til slutt karakterer. Var på intervju for å få læreplass i en rørleggerbedrift. Der så de på alt av dette, og jeg vet også at BIS industrier gjør dette. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ser at det er mange rørleggere osv, som skriver her, dette er vel to veldig forskjellige saker? På universitet/Høgskole føres det jo ingen slags form for fravær, og eksamener betyr 100%, vgs har nok ikke noe å si for 99% av disse, men for folk med fagbrev etter vgs har det nok mye mer å si Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Stemmer, på universitetsnivå føres det ikke fravær eller ordenskarakterer. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, skjønner egentlig ikke hvorfor fagarbeidere svarer her når førsteposten sier at det er snakk om høyskolestudier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå