Sandnessen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er over tretti og har to 3DSer. Face it det er unger som kjøper mest 3dsalle unger i 10 års alderen jeg kjenner har en 3DS og ingen annen spillemaskin.Morsomt når de tar den med når de er på besøk og stirrer ned i skjermen helt i sin egen verden. minner meg om meg når jeg spillte Playstation 1 Bare til informasjon, min lillebror på 12 år har pr dags dato; Xbox 360 Playstation 2 Gameboy Advance Nintendo 64 Nintento Wii Nintendo DSi (iPhone 4 + en nokså rå gaming stasjonær) Han har ingen Nintendo 3DS vel og merke. Ifølge han kjenner han ikke til noen med "3DS og ingen annen spillemaskin." Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Nå kommer Razer også med egen "håndholdt" spille maskin. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Rimelig sikker på at jeg hørte om den Razer Edge Pro i fjor. EDIT: Men du mener kanskje at man kan faktisk får kjøpe den nå. Endret 9. januar 2013 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Lurer på om den kommer til Gnore, og hva den i så fall vil koste her. Sønnen min fikk plutselig veldig lyst til å bruke en del av pengene fra sommerjobben i fjor... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg kommer nok til å skaffe Shield pga den kan passe meg ypperlig Jeg må som sagt ha fysiske knapper for å spille store spill. Når Shield kommer ut skal jeg også kjøpe ny stasjonær PC. Får bare håpe på om GTX 7xx serien kommer i dette året, da blir det også en god del bedre streaming fra det grafikkortet imotsetning til det jeg har nå Endret 9. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Er det ikke litt kjipt å være avhengig av den stasjonære pc-en for å kunne spille de kule spillene? Android-spill er for småunger og l0sere som meg, som aldri har tid til å fullføre et ordentlig spill. Det siste jeg fullførte, var vel det originale Half-Life...så jeg gleder meg til å bli pensjonist og få tid til å ta igjen det tapte på 30 år! Edit: For øvrig var det første spillet jeg fullførte Catle Wolfenstein 3D (det originale), fulgt av Doom 1 og 2. Men jeg datt stort sett av før Quake... Så disse spillene kan man nok spille på Android... Endret 9. januar 2013 av Pallantir Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Er det ikke litt kjipt å være avhengig av den stasjonære pc-en for å kunne spille de kule spillene? Android-spill er for småunger og l0sere som meg, som aldri har tid til å fullføre et ordentlig spill. Det siste jeg fullførte, var vel det originale Half-Life...så jeg gleder meg til å bli pensjonist og få tid til å ta igjen det tapte på 30 år! Edit: For øvrig var det første spillet jeg fullførte Catle Wolfenstein 3D (det originale), fulgt av Doom 1 og 2. Men jeg datt stort sett av før Quake... Så disse spillene kan man nok spille på Android... Hehe, når du blir pensjonist vil du være enda mer uinteressert i spill enn du er nå. Selv nærmer jeg meg midten av 20-åra og det har blitt mye Android-spill i det siste. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Tro meg, det er ikke interessen. Når jeg ser sønnen min spille LoTRO, Assasin's Creed og sånt, klør det virkelig i fingrene, selv om jeg egentlig foretrekker enspiller FPS (jeg er uhyre usosial når det gjelder data, verken Facebook eller noen andre sosiale medier). Jeg har bare prioritert bort spillingen. Men det er jo mulig jeg kan begynne før jeg blir pensjonist. Når siste ungen flytter ut om drøyt tre år, burde det kanskje bli tid til sånt... Endret 9. januar 2013 av Pallantir Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det gjelder bare å være flink med hvordan man bruker tiden sin, så kan man spille selv om man har barn. Jeg spiller feks mye på PC, håndholdte (og nå Gamepaden på Wii U) foran fjernsynet, slik at jeg også er litt sosial med samboeren min samtidig. Og når barna blir større kan man jo spille enkle ting som 2D-plattformere, bilspill osv med dem. Gleder meg til det! Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Du skulle hatt mitt liv, du... Jeg satt sist i sofaen foran tv-en på første juledag. Så gikk hun på jobb andre juledag, og siden da har jeg hatt sånn i gjennomsnitt ti minutter uten jobb eller andre ting hver dag. Jeg hadde mye mer tid før, da ungene var små. Vi spilte igjennom sammen Indiana Jones and the Infernal Machine da de var 7-8 år gamle. Så begynte de å spille ting selv. Vi er nok i motsatt ende. Du gleder deg til å gjøre ting med ungene, jeg gleder meg til den siste flytter ut, så jeg endelig kan begynne å gjøre ting sammen med kona igjen! Men det var litt vel OT, så tilbake: Er det ingen som vet noe om dato eller pris på Razer Edge i Gnore? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Razer Edge selges for $1300 så akkurat billig er den ikke. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 En Tesla Model S koster litt mer enn både Touranen og Octaviaen vi har i huset, men det betyr ikke at den ikke er verd pengene for en som virkelig er interessert i biler og liker ny teknologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå