Gå til innhold

Nvidia slipper egen spillmaskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med at man kan streame spill fra PC er jo meget interessant.

Kan godt tenke meg å ligge på sofaen og spille endel av småspillene jeg har i steambiblioteket mitt, eller kanskje også streame direkte til PC og kontrollere spill via trådløs mus/tastatur eller gamepad..

Ahh lekkert.

Lenke til kommentar

Høres bra ut dette her, men jeg savner prisinformasjon og en liste over spill som kommer. (Vet jo så klart at det ikke er klart ennå.) PSVita er et bra eksempel på at det selv en kraftig konsoll med bra spillbibliotek kan feile totalt. Synd, da jeg elsker Vitaen min. :)

Ifølge Ars Technica kjører den Android, så her er jo allerede et enormt spillbibliotek på plass, inkludert en haug med emulatorer.

Lenke til kommentar

Ifølge Ars Technica kjører den Android, så her er jo allerede et enormt spillbibliotek på plass, inkludert en haug med emulatorer.

Det er så, men vil jeg ha Android-spill har jeg jo telefon, tablet og Ouya. Hvorfor skulle jeg da være interessert i enda en (dyr?) håndholdt konsoll? En viktig grunn til at PSVita feilet er mangelen på spill, men er en av de beste konsollene vi har hatt på veldig lenge, og er en etterfølger etter den svært populære PSP. Den burde dermed ha nesten være garantert å selge i bøtter og spann, og likevel feilet den. Det er nok ikke bare spillenes skyld. nVidia-konsollen lover bra, men husk den er en helt ny konsoll på et allerede mettet marked. Nå skal det jo sies at jeg er interessert nok til å holde et øye med den og se hvordan det går med den, men jeg har en sterk mistanke om at den ikke vil klare seg så bra i lengden.

Btw å streame fra PC høres bra ut, men personlig ser jeg ikke vitsen. Hvorfor ikke bare spille på PC i stedet? Hadde jeg kunnet kopiere et spill over til nVidia-konsollen og spilt det på bussen osv hadde det vært noe annet.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Denne virker jo interessant nok. Men hvis interessen for Vita er noe å dømme etter tror jeg ikke den vil bli noe populær, og forøvrig 3DS også som jeg vil tro hovedsakelig selger til unger bortsett fra i Japan. Ikke at det er noe galt i det, men denne blir sannsynligvis for dyr til å konkurrere mot 3DS.

Men flott å se at de har plassert analogspakene "riktig", dvs symmetrisk.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Jeg er over tretti og har to 3DSer. ;)

Face it det er unger som kjøper mest 3ds

alle unger i 10 års alderen jeg kjenner har en 3DS og ingen annen spillemaskin.

Morsomt når de tar den med når de er på besøk og stirrer ned i skjermen helt i sin egen verden. minner meg om meg når jeg spillte Playstation 1

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jo, men du er kanskje litt over gjennomsnittet interessert i Nintendo-produkter? Ingenting galt i det, men det finnes jo alltid unntak.

Nei, jeg er heller litt for interessert i spill og spillkonsoller. Men om 3DS bare er for unger, hvordan forklarer dere spill med 18-års aldersgrense, eller at JRPGs er blitt svært populære på den?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...