Arodem Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Android-baserte Project Shield bruker nytt Tegra 4-brikkesett. Les hele saken Endret 7. januar 2013 av Arodem Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Lekkert! Og batteritiden er ikke så verst den heller, når jeg får tenkt meg litt om (I forhold til den gamle Game Boyen) 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Den gamle Game Boy-en hadde jo fantastisk batteritid. 6 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Høres bra ut dette her, men jeg savner prisinformasjon og en liste over spill som kommer. (Vet jo så klart at det ikke er klart ennå.) PSVita er et bra eksempel på at det selv en kraftig konsoll med bra spillbibliotek kan feile totalt. Synd, da jeg elsker Vitaen min. 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Streaming fra stasjonær PC hørtes fantastisk ut helt til jeg så at det bare støttet GTX-kort. Så kjedelig. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Utrolig spennende nyhet! Liker at det kommer litt konkurranse inn i neste generasjons spillkonsoller! Lenke til kommentar
nems Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det med at man kan streame spill fra PC er jo meget interessant. Kan godt tenke meg å ligge på sofaen og spille endel av småspillene jeg har i steambiblioteket mitt, eller kanskje også streame direkte til PC og kontrollere spill via trådløs mus/tastatur eller gamepad.. Ahh lekkert. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Høres bra ut dette her, men jeg savner prisinformasjon og en liste over spill som kommer. (Vet jo så klart at det ikke er klart ennå.) PSVita er et bra eksempel på at det selv en kraftig konsoll med bra spillbibliotek kan feile totalt. Synd, da jeg elsker Vitaen min. Ifølge Ars Technica kjører den Android, så her er jo allerede et enormt spillbibliotek på plass, inkludert en haug med emulatorer. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg liker designet, men tviler på at jeg ville drasset en slik rundt. Og hjemme kan jeg jo allerede spille i sofaen eller foran PCen så da er vel behovet relativt lite. Men for noen er sikkert denne veldig fin. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Endelig! har ventet på en android basert håndholdt nå, Min Xperia Play begynner å bli litt gammel Må si det er fantastisk å kunne skaffe emulatorer til så og si alt på android, synd min Play ikke takler DSI emulatorer, men denne burde greie det fint. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Ifølge Ars Technica kjører den Android, så her er jo allerede et enormt spillbibliotek på plass, inkludert en haug med emulatorer. Det er så, men vil jeg ha Android-spill har jeg jo telefon, tablet og Ouya. Hvorfor skulle jeg da være interessert i enda en (dyr?) håndholdt konsoll? En viktig grunn til at PSVita feilet er mangelen på spill, men er en av de beste konsollene vi har hatt på veldig lenge, og er en etterfølger etter den svært populære PSP. Den burde dermed ha nesten være garantert å selge i bøtter og spann, og likevel feilet den. Det er nok ikke bare spillenes skyld. nVidia-konsollen lover bra, men husk den er en helt ny konsoll på et allerede mettet marked. Nå skal det jo sies at jeg er interessert nok til å holde et øye med den og se hvordan det går med den, men jeg har en sterk mistanke om at den ikke vil klare seg så bra i lengden. Btw å streame fra PC høres bra ut, men personlig ser jeg ikke vitsen. Hvorfor ikke bare spille på PC i stedet? Hadde jeg kunnet kopiere et spill over til nVidia-konsollen og spilt det på bussen osv hadde det vært noe annet. Endret 7. januar 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis de gjør dette og det blir en suksess, skal vi ikke se bort ifra at dette viste seg å være et prøveprosjekt og at de oppgraderer kraftig i fremtiden, blir gøy å se hvor dette fører. Lenke til kommentar
chiron69 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Veldig spennende! Stakkars de som kjøper seg Nintendo..... snufs, på vegne av min nevø.... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 På vegne av Wii Uen min og begge 3DSene mine vil jeg si Nintendo er et meget bra kjøp. 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Denne virker jo interessant nok. Men hvis interessen for Vita er noe å dømme etter tror jeg ikke den vil bli noe populær, og forøvrig 3DS også som jeg vil tro hovedsakelig selger til unger bortsett fra i Japan. Ikke at det er noe galt i det, men denne blir sannsynligvis for dyr til å konkurrere mot 3DS. Men flott å se at de har plassert analogspakene "riktig", dvs symmetrisk. Endret 8. januar 2013 av Samaritan Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er over tretti og har to 3DSer. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er over tretti og har to 3DSer. Jo, men du er kanskje litt over gjennomsnittet interessert i Nintendo-produkter? Ingenting galt i det, men det finnes jo alltid unntak. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Jeg er over tretti og har to 3DSer. Face it det er unger som kjøper mest 3ds alle unger i 10 års alderen jeg kjenner har en 3DS og ingen annen spillemaskin. Morsomt når de tar den med når de er på besøk og stirrer ned i skjermen helt i sin egen verden. minner meg om meg når jeg spillte Playstation 1 Endret 8. januar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ikke for å kritisere (kanskje litt). Men den ser ut som en Xbox 1 "The Duke" kontroller med skjerm på Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jo, men du er kanskje litt over gjennomsnittet interessert i Nintendo-produkter? Ingenting galt i det, men det finnes jo alltid unntak. Nei, jeg er heller litt for interessert i spill og spillkonsoller. Men om 3DS bare er for unger, hvordan forklarer dere spill med 18-års aldersgrense, eller at JRPGs er blitt svært populære på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå