_Brukernavn_ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det er flere år siden jeg har drevet med videoredigering. i den tid brukte jeg Pinnacle Studio (versjon 7-12). Nå fungerer ikke noen av de gamle versjonene på Win 7, og jeg er på utkikk etter en ny programvare. Hva er etter deres mening de beste alternativene til Pinnacle Studio (alle prisklasser)? Jeg ønsker å bruke mesteparten av tiden på å redigere, og ikke sette meg inn i et nytt program. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det som har vunnet flest tester de siste årene er vel Vegas Movie studio: http://www.sonycreativesoftware.com/vegassoftware Evt Vegas Pro dersom du har litt større behov og vil legge litt penger i det. Ellers er jo de nyeste versjonen av Pinnacle studio også brukbare, og Adobe Premiere Elements er jo også et solid "light"-program. Ville titte på disse 3, men stalltipset er vegas. (Forrige gang jeg sjekket var det litt forskjell på hva de støttet av formater på lyd og bilde og spesielt HD, så det kan du jo se på ift behovet ditt) Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) På grunn av problemer med Adobe Premiere Elements falt valget på CyberLink Power Director 11 (64-bit) som visstnok er et greit redigeringsprogram... Endret 7. januar 2013 av flageborg Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har hørt at Vegas kan være ganske vanskelig å lære seg, er det noe som fortsatt stemmer? På grunn av problemer med Adobe Premiere Elements falt valget på CyberLink Power Director 11 (64-bit) som visstnok er et greit redigeringsprogram... Hvilke problemer hadde du med Adobe Elements? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvilke problemer hadde du med Adobe Elements? Mine problemer er beskrevet på Adobes Forum i denne tråden... http://forums.adobe.com/message/4150082#4150082 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg anbefaler Sony Vegas. Har brukt det i mange år, og et mer stabilt program skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Er forresten Sony Vegas kompatibelt med After Effects? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå