OddZen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei, alle sammen! =) Jeg tenker å ta realfagskurs ved HiB, årskurset. Og jeg har et par spm. Hva ligger poenggrenser for å komme inn på kurset på? Og hovedspm: Teller realfagskurs karakterene ved poengberegningen til samordna opptak? Jeg får jo ikke noe ekstra realfagspoeng siden det er tatt som et kurs, da er det vell rett og rimelig at de ikke påvirker karatersnittet man søker opptak på samordna opptak med... Hvis noen av dere har tatt dette årskurset, var det tungt? Og kunne man jobbe mye ved siden av? Tusen takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei, alle sammen! =) Jeg tenker å ta realfagskurs ved HiB, årskurset. Og jeg har et par spm. Hva ligger poenggrenser for å komme inn på kurset på? Og hovedspm: Teller realfagskurs karakterene ved poengberegningen til samordna opptak? Jeg får jo ikke noe ekstra realfagspoeng siden det er tatt som et kurs, da er det vell rett og rimelig at de ikke påvirker karatersnittet man søker opptak på samordna opptak med... Hvis noen av dere har tatt dette årskurset, var det tungt? Og kunne man jobbe mye ved siden av? Tusen takk for alle svar =) Foruten det siste spørsmålet, så tror jeg dette er spørsmål du bør ta DIREKTE med HiB om du vil ha et nøyaktig svar. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Ringte nettop til opptakskontoret og fikk svarene der. Poengsummen er ca. 45-46 for å komme inn. Ingen av karakterene fra realfagskurset regnes med på noen som helst måte i poengberegning eller tilleggspoeng. De ser kun på at det er godkjent. Hun sa at enkelte arbeidet litt ved siden av, og at man fikk halv støtte fra lånekassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå