Gå til innhold

Er Intel Core i7-363QM en bra prosessor ?

Hveding

Anbefalte innlegg

Hei.

Er dette en bra prosessor: Intel Core i7-363QM ?

Denne ligger i en bærbar maskin jeg skal kjøpe, men håper på at den skal være god nok til dagens spill, redigering av video og bilde osv..

Kan dere evt nevne en som er bedre som er i bærbar pc til maxpris på 8000kr.

Mvh Pat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en god pc til spilling vet jeg. Selv så har jeg, vel du kan jo bare se nederst på posten min hva jeg bruker til å spille COD og battlefield på.

Legg merke til at det ikke følger med noe operativsystem med denne pc'n.

EDIT: Når det kommer til navnet på procesoren så tror jeg det er skrivefeil på nettsiden til multicom. 363QM tror jeg skal være 3630QM. Lengre ned på siden i beskrivelsen så står det at det er en 3630QM processor.

Endret av xoura_himori
Lenke til kommentar

Jeg eier selv en MSI gt70 med veldig like spesifikasjoner og er godt fornøyd med den til spilling av WoW, COD, battlefield, starcraft 2 og guild wars 2. Det er ingen stasjonær pc, men den er sterk nok til å klare dette uten store problemer med mindre du har high/ultra grafikk krav til pc'n.

Lenke til kommentar

joda den helder fint til gaming, spørs litt kva spel det går då, den kan få litt problemer med spel som gw2 som krever ein drøss med kraft, men ellers skal det gå fint. 660m er rimelig kraftigt, har ein i klassen med 650m og den kjører bf3 på ultra. løp og kjøp :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

joda den helder fint til gaming, spørs litt kva spel det går då, den kan få litt problemer med spel som gw2 som krever ein drøss med kraft, men ellers skal det gå fint. 660m er rimelig kraftigt, har ein i klassen med 650m og den kjører bf3 på ultra. løp og kjøp :)

650M kjører BF3 på Ultra?

Joda, hvis du tar til takke med 640x480 og 10 fps.

Lenke til kommentar

Et 650m skjermkort skal ha ca. 15 FPS på ultra og ca.30 FPS på high i BF2. Så hvordan han får det til å kjøre "helt fint" på ultra skulle jeg vist (med mindre dere mener 15 FPS er bra da).

Sorce: http://www.notebookc...0M.71887.0.html

Hva det "skal ha" og hva det yter i praksis er to helt forskjellige ting.

Setter jeg alt på low, ingen AA, og 1280x720 i BF3 får jeg framerate mellom 20 og 60 fps, vanligvis rundt 30-35 fps. Dette er 32 spillere i multiplayer.

Ytelsen til 650M GDDR5 er rett og slett voldsomt overdrevet.

Lenke til kommentar

Hva det "skal ha" og hva det yter i praksis er to helt forskjellige ting.

Setter jeg alt på low, ingen AA, og 1280x720 i BF3 får jeg framerate mellom 20 og 60 fps, vanligvis rundt 30-35 fps. Dette er 32 spillere i multiplayer.

Ytelsen til 650M GDDR5 er rett og slett voldsomt overdrevet.

Jeg er klar over at 650m kortet er overdrevet i denne tråden. Det jeg prøvde å få fram her er at jeg ikke kan skjønne hvordan noen kan mene dette kortet klarer BF3 på ultra/high "bra".

Lenke til kommentar

Forskjell på multiplayer og single. Men BF3 på ultra høres veldig lite troverdig ut ... kjører han 600x400 oppløsning? :hmm:

Men ellers; joda Intel Core i7 3620/3630QM er veldig gode bærbarprosessorer, midt i blinken i forholdet mellom ytelse og pris for de aller fleste. Ved spilling på en bærbar er det så godt som aldri prosessoren som er flaskehalsen uansett. Det er det forresten sjelden på stasjonære maskiner også.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...