anono1123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Jeg er innkalt til førstegangstjeneste i luftforsvaret nå i mars. Jeg lurte på om det er noe problem å søke UB-korp i samme slengen? Slik at jeg går rekrutten pluss litt tid til i førstegangstjeneste før jeg begynner i UB rundt juni. Endret 7. januar 2013 av -Martin- Lenke til kommentar
exonum Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Det er mulig å bytte - men det avhenger dog av kompaniledelsens godkjennelse (skvadron?). Søk nå, også sier du i fra til befalet ditt i rekrutten og etter rekrutten. Det ordner seg nok. Endret 7. januar 2013 av exonum Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 FOS har større prioritet enn førstegangstjenesten. Så det er ikke noe problem å søke UB etter du har begynt førstegangstjenesten. Hadde en i troppen min som gjorde det. Han klarte å komme seg gjennom FOS og inn på UB. Så da fikk vi ikke se mer til han. Vi var også inne i Mars og FOS var i Juni. Så vil ikke være noe problem for deg. Du vil fullføre vanlig rekrutt. For så begynne på nytt tjenestested/kurs. Når tiden for FOS kommer vil du bli sendt dit. Klarer du det vil du begynne på UB, klarer du det ikke vil du bli sendt tilbake til ditt opprinnelige tjenestested. Lykke til! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Skal i luftforsvaret i fgtj, forøvrig. Om jeg trives i militæret har jeg tenkt mye på KS i etterkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå