Gå til innhold

BK: Spicy!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint bilde og muligens HOT Spicy :hmm: Mvh Leif :)

Takker! Jepp, er nok begge deler, Olsson, men turte ikke bruke opp alle adjektivene med en gang, kan jo hende det kommer flere i denne serien som må ha navn... Hehehee

Welcome back Espen;)

Så innlegget ditt på forumet..og ja her er stille fortiden.

Bilde er som vanlig gjennført bra til minste detalj...men att du har begynt på Heroin viste jeg ikke..haha..bare tuller Espen;) ;)

Ja, så stile ut. MEn skal man få opp innsatssen så får jeg vel gjøre en innsats selv også så skal forsøke få til jevnlige besøk nuh... Hadde et par kompiser som fikk samme assosiasjon som deg, men så kom vi plutselig på at da er vel varmen helst under skjea? Og da gikk i hvertfall assosiasjonene til kompis tilbake i mer matrettet retning ;-)

Herlig.

Takker så meget!

Et utrolig flott bilde som forblir ren kunst. Meget godt komponert bilde. Behaglig, rolig å ikke noen forstyrrende elementer. Teksten til bilde er jo helt perfekt også. Terningkast 6 fra meg! Flott arbeid Espen. :) :)

Takker så meget for hyggelig tilbakemelding! Ideen var egentlig en helt annen, men underveis i testfotograferingen for å få satt blitz-styrken osv så fikk jeg et par glimt av hvordan dette måtte bli og det var nettopp det rene uttrykket som tiltalt meg også og dermed ble alle andre elementer osv som var tiltenkt skrellet bort. Det enkle er ofte det beste også fotografimessig

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...