Espen Ørud Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Spicy! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Dette har jeg lurt på i mange måneder, hva står BK for? Meget fint bilde. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 BK = Bildekritikk Altså en slags foranstilt tag som viser at tråden er en del av bildekritikken.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Et fint bilde og muligens HOT Spicy Mvh Leif Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Welcome back Espen;) Så innlegget ditt på forumet..og ja her er stille fortiden. Bilde er som vanlig gjennført bra til minste detalj...men att du har begynt på Heroin viste jeg ikke..haha..bare tuller Espen;) Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Et utrolig flott bilde som forblir ren kunst. Meget godt komponert bilde. Behaglig, rolig å ikke noen forstyrrende elementer. Teksten til bilde er jo helt perfekt også. Terningkast 6 fra meg! Flott arbeid Espen. :) 1 Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Et fint bilde og muligens HOT Spicy Mvh Leif Takker! Jepp, er nok begge deler, Olsson, men turte ikke bruke opp alle adjektivene med en gang, kan jo hende det kommer flere i denne serien som må ha navn... Hehehee Welcome back Espen;) Så innlegget ditt på forumet..og ja her er stille fortiden. Bilde er som vanlig gjennført bra til minste detalj...men att du har begynt på Heroin viste jeg ikke..haha..bare tuller Espen;) Ja, så stile ut. MEn skal man få opp innsatssen så får jeg vel gjøre en innsats selv også så skal forsøke få til jevnlige besøk nuh... Hadde et par kompiser som fikk samme assosiasjon som deg, men så kom vi plutselig på at da er vel varmen helst under skjea? Og da gikk i hvertfall assosiasjonene til kompis tilbake i mer matrettet retning ;-) Herlig. Takker så meget! Et utrolig flott bilde som forblir ren kunst. Meget godt komponert bilde. Behaglig, rolig å ikke noen forstyrrende elementer. Teksten til bilde er jo helt perfekt også. Terningkast 6 fra meg! Flott arbeid Espen. :) Takker så meget for hyggelig tilbakemelding! Ideen var egentlig en helt annen, men underveis i testfotograferingen for å få satt blitz-styrken osv så fikk jeg et par glimt av hvordan dette måtte bli og det var nettopp det rene uttrykket som tiltalt meg også og dermed ble alle andre elementer osv som var tiltenkt skrellet bort. Det enkle er ofte det beste også fotografimessig 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 OK førstår sparer HOT God helg ønsker COLD Leif 1 Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Gjennomført!! Dette kan du! Kreativt og stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg