ATWindsor Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har en ting jeg liker mindre ved oppgraderinga, men tenkte jeg kunne gjøre det til en generell post, slik at folk kan komme med andre innspill. Til poenget, for å følge med på de trådene jeg er med i søker jeg alltid på brukernavnet mitt, men istedet for at jeg får opp trådene jeg er med i, får jeg nå alle innleggene mine, hvordan får jeg opp trådene med det "nye" forumet, fant ingen innstillinger som virket relevante ihvertfall. Og hvis det ikke går, så vær så snill tenk på å forandre det tilbake, det var jo lett å se alle innleggene til en bruker i det gamle forumet, og vi har mistet ett veldig nyttig redskap. Edit: nå pluselig får jeg opp alle trådene jeg er med i istedet, hva er det egentlig som skjer her? Begynner jeg å få alzheimer? AtW Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 hakke merka no forskjell jeg da.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 funker da fortsatt her... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ingen forskjell her. Virker som om det kan være litt raskere, må teste litt der, men frem til nå har jeg ikke merket noen synlige forandringer iallefall, selv ikke det du beskriver... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ingen som helst tvil om at det går kjappere her i dag enn det har gjort de siste dagene. Jeg har til og med tenkt tanken på om ngt nå driver å kødder med linja mi... Men det vet jeg jo de ikke gjør! :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hmm, i mine øyne er ikke forumet spesielt mye raskere tho. Det er bedre enn det vr i går, men på langt nær så bra det var for noen uker siden... Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det ser ikke ut til at formiddagens oppgradering har løst alle ytelsesproblemer. Vi vil derfor fortsette arbeidet med å få opp ytelsen på forumet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Flyttet hit http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1189608#1189608 Lenke til kommentar
Izex Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 hmm http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1189608#1189608 Lenke til kommentar
christt Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Dere har ikke vurdert å prøve med PostGreSQL isteden da ? Den skal være raskere og bedre på større databaser. Det har vært vurdert. Vi får se hvordan ting utarter seg etter dagens oppgradering av MySQL. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det er vel bare å kjøre opp en testserver det Så Amund skrive noe om Ustabilitet ? Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har nå lagt inn en modifikasjon som sørger for å cache templates. Merker dere noen forskjell? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det gikk raskt nå 8) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Forumet var veldig tregt tidligere i uka. Nå er det oppe på normal-ninå igjen. Men jeg har et forslag til forbedring: Skulle gjerne hadd linkene "Vis nye innlegg" på menyen på venstre side. Jeg bruker disse mye, og det er litt unødvendig å måtte gå til startsiden på forumet hver gang jeg vil inn på en av disse. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har nå lagt inn en modifikasjon som sørger for å cache templates. Er det grunnen til at jeg plutselig fikk default "skinnet"? :?: Edit: Oops, leste i den andre tråden at det var grunnen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå