Gå til innhold

Gaming pc til ca 7000 kr

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc, som helst skal ligge mellom 5-8000 kroner i pris. Den kommer for det meste til å bli brukt til gaming, så den trenger ikke funksjoner for stort annet.Jeg spiller vanligvis skytespill, slik som MW2. Jeg har ikke stor erfaring med pc'er generelt, men håper det er noen som kan mer enn meg om bærbare gaming pc'er som kan hjelpe meg. Lurer derfor på om det er noen som har noen forslag/erfaringer med pc(er) i denne prisklassen som egner seg til gaming? Er åpen for alle forslag og muligheter :)

Endret av Siallabais
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc, som helst skal ligge mellom 5-8000 kroner i pris. Den kommer for det meste til å bli brukt til gaming, så den trenger ikke funksjoner for stort annet.Jeg spiller vanligvis skytespill, slik som Modern Warfare 2. Jeg har ikke stor erfaring med pc'er generelt, men håper det er noen som kan mer enn meg om bærbare gaming pc'er som kan hjelpe meg. Lurer derfor på om det er noen som har noen forslag/erfaringer med pc(er) i denne prisklassen som egner seg til gaming? Er åpen for alle forslag og muligheter :) Jeg har sett at det er mange som skriver at multicom pc'ene er gode, men jeg har ikke mye peiling. http://www.multicom.no/Folder.aspx?q=fl%3A2628

Lenke til kommentar

vel en bærbar til rundt 8000 får du relativt grei pc men hadde nok brukt mer når det er snakk om gaming pc.. har ikke ville gått under 7000 viss det er snakk om bærbar ettersom mulighetene er begrenset med oppgraderin.. isåfall hadde det bli litt stasjonær! så 7000-8000 er nok det du må bruke.. anbefaler jeg ihvertfall! å når det gjelder merker så må det nok bli toshiba til den prisen... hadde toshiba gaming pc for noen år siden.. funker like godt idag! elrs så anbefales jeg acer å gode pcer.. men vil du gå opp i pris har jeg absolutt anbefalt alienware elr msi gaming series som jeg har. de er vel lagt til gaming men billigste for de er vel rundt 12000 så det er vel sikkert uaktuelt. men skal du bruke kun til gaming har jeg villa tatt en av de... men 7000-8000 er vel en grei pris å bruke:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

vel en bærbar til rundt 8000 får du relativt grei pc men hadde nok brukt mer når det er snakk om gaming pc.. har ikke ville gått under 7000 viss det er snakk om bærbar ettersom mulighetene er begrenset med oppgraderin.. isåfall hadde det bli litt stasjonær! så 7000-8000 er nok det du må bruke.. anbefaler jeg ihvertfall! å når det gjelder merker så må det nok bli toshiba til den prisen... hadde toshiba gaming pc for noen år siden.. funker like godt idag! elrs så anbefales jeg acer å gode pcer.. men vil du gå opp i pris har jeg absolutt anbefalt alienware elr msi gaming series som jeg har. de er vel lagt til gaming men billigste for de er vel rundt 12000 så det er vel sikkert uaktuelt. men skal du bruke kun til gaming har jeg villa tatt en av de... men 7000-8000 er vel en grei pris å bruke:)

Jeg såg litt på disse og har sett at mange sier de er gode pc'er, hva mener du ?

http://www.multicom.no/Folder.aspx?q=fl%3A2628

Lenke til kommentar

ville heller gått for en stasjonær pc, får mye mer krefter for pengene, samt kan oppgraderes seinere, istedet for å måtte bytte laptop vær gang noe nytt kommer.

Ja men jeg synes det er enklere med en bærbar pc, siden jeg kan ta den med overalt...

tenk om du skal til en kompis etter skolen, da klarer du ikke å ta me en stor stasjonær pc..

men stasjonær pc er jo best!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...