Gå til innhold

Eksklusivt Black & White 2-intervju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette snakket om store, farlige skapninger gir meg i grunnen mest lyst på Giants 2! :-)

B&W2 ser veldig lovende ut. Personlig gikk jeg glipp av originalen, men hvis Lionhead kan holde trutt med hypen denne gangen klarer ikke engang lommeboka å si nei takk!

Forresten: Hva er det for en logo-effekt som blir omtalt i siste spørsmål?

Lenke til kommentar

Hehe. Hadde du spilt spillet, ville du visst hva jeg snakker om. ;) Logoen til Lionhead Studios vises på en svært fancy måte, ved hjelp av masse små lyspartikler, som en faktisk kan påvirke med musa, samt sette opp/ned hastigheten på animasjonen. Utrolig fancy.

Lenke til kommentar

Hehe. Hadde du spilt spillet, ville du visst hva jeg snakker om. ;) Logoen til Lionhead Studios vises på en svært fancy måte, ved hjelp av masse små lyspartikler, som en faktisk kan påvirke med musa, samt sette opp/ned hastigheten på animasjonen. Utrolig fancy.

Stilig! Minner om menyen i Populous: The Beginning, hvor musepekeren lyste på teksten så den kastet skygge. :-)

Lenke til kommentar

Husk nå alle sammen hvor vi gledet oss til eneren, og hvor banebrytende det skulle bli. Husk så på skuffelsen som kom da det ble lansert. Maken til elendig og over-hypet spill skal du lete lenge etter. Det er min mening.

Håpet er at de har lært av sine feil, og at Black & White 2 blir så genialent eneren skulle ha vært!

Lenke til kommentar
Husk nå alle sammen hvor vi gledet oss til eneren, og hvor banebrytende det skulle bli. Husk så på skuffelsen som kom da det ble lansert. Maken til elendig og over-hypet spill skal du lete lenge etter. Det er min mening.

Håpet er at de har lært av sine feil, og at Black & White 2 blir så genialent eneren skulle ha vært!

Sjansen for at de i det minste _prøver_ å forbedre spillet er stor. Men om de klarer det, får vi bare håpe på det beste!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...