isrihel Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har en Onetouch ekstern harddisk fra Maxtor, jeg har vekslet med å bruke den mellom min Imac og PC. Det har gått greit tidligere, men nå plutselig vil ingen av mine maskiner kjenne igjen harddisken, han kommer altså ikke opp på noen liste på ting som er koblet til. Er det noen som har noen løsning til dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Prøv en annen USB kabel.. Lenke til kommentar
isrihel Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg har gjort det uten at det hjelper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Da kan det være et tegn på at kontrolleren er gåen. Der skal ikke være fare for datatap om kontrolleren går. Er du interessert i å bruke disken videre, så kan du ta ut disken og sette den i en annen kontroller. Først må du finne ut om disken er at typen IDE eller SATA. Denne tar begge typene. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326875 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå