XenZor Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har en galaxy tab som jeg vil gi til min 3-åring, men ønsker ikke at hun skal kunne ringe nødnummer med den. Er det en mulighet for å sperre telefondelen på brettet? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ta ut sim-kortet? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Definitivt det enkleste^^ eventuelt kan du gå mer drastisk til verks å roote tabben og fjerne phone appen fra system/app tenker jeg, men er jo rimelig unødvendig. Finnes også apper på play store som du kan bruke til å passordbeskytte telefon/sms funksjonaliteten. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Hmm, forresten, usikker på om det funker. Kravet til mobiltelefoner i Norge er jo at de skal kunne ringe nødnumre selv uten sim-kort... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Hmm, forresten, usikker på om det funker. Kravet til mobiltelefoner i Norge er jo at de skal kunne ringe nødnumre selv uten sim-kort... Det er det som er problemet. Jeg har tatt ut sim-kort, men du kan som kjent fortsatt ringe nødnummer. Skal teste ut hva jeg kan finne på play store. Hadde håpet å slippe å roote tabben. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå