Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ikke bilde hdmi

Anbefalte innlegg

Jeg har en avler aspire 5750g. Har tidligere brukt den får å se film på tv. Når jeg skulle bruke den nå kommer det ikke frem bilde. Den har et integrert skjermkort og nvidia gforce gt 540m hvis jeg høyreklikker på skrivebordet og går på nvidia innstillinger får jeg ikke opp noe om hdmi som jeg gjorde tidligere. Har prøvd og oppdatere drivere o.l, men ingen forandring. Er det noen som har noen tips. Får heller ikke opp muligheten til å velge. Heim som lydbilde når kabelen er koblet til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville prøvd følgende (selv om du har oppdatert skjermkortdriveren kan det fortsatt være "gamle" deler av driveren som gjør feilen.

1. Last ned ny driver herfra , forutsatt at du har win7 64bit. Legg filen på skrivebordet.

2. Gå til enhetsbehandling og høyreklikk på eksisterende driver, og avinstaller denne. Huk av i boksen for at driverprogramvaren skal slettes, slik at den ikke automatisk installerer den gamle driveren på nytt når maskinen rebooter.

3. Reboot maskinen

4. Installer ny driver fra filen på skrivebordet.

5. hvis ingen forbedring; på tide å hente fram recoverypartisjonen...

edit: død link

Endret av JonasPB
Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd følgende (selv om du har oppdatert skjermkortdriveren kan det fortsatt være "gamle" deler av driveren som gjør feilen.

1. Last ned ny driver herfra , forutsatt at du har win7 64bit. Legg filen på skrivebordet.

2. Gå til enhetsbehandling og høyreklikk på eksisterende driver, og avinstaller denne. Huk av i boksen for at driverprogramvaren skal slettes, slik at den ikke automatisk installerer den gamle driveren på nytt når maskinen rebooter.

3. Reboot maskinen

4. Installer ny driver fra filen på skrivebordet.

5. hvis ingen forbedring; på tide å hente fram recoverypartisjonen...

edit: død link

Har prøvd dette har tatt gjenoppretting og problemet er det samme. Begynner å bli ganske lei, noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...