The Mad One Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hei, hei! Jeg har noen spørsmål angående The Big Bang Theory sesong 6: 1). Er det noen som vet hvor mange episoder det er i 6 sesong? 2). Er det noen som vet når den kommer ut på DVD og Blu-Ray? 3). Det har begynt å gå episoder fra 6 sesong på TV-Norge med norske undertekster. Kan man se disse på TV-Norge nett-tv? Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noe av det finner du her: http://www.imdb.com/title/tt0898266/ Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det bare tretten episoder i sesong 6? Hm... da får jeg kanske se om jeg gidder se siste episode også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Alltid lettere å bruke wikipedia siden sida baserer seg på bekrefta info fra kanalene. The Big Bang Theory (season 6)Country of origin United States No. of episodes 24[1] Sesongen kommer ikke ut på bluray eller dvd før sesongen er ferdig. Høsten en gang. Hva TVNorge tilbyr på sine streaming-tilbud vet jeg ikke. Endret 7. januar 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå