Dahlern Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Har satt opp en liten ønskeliste, i og med at en del av komponentene var på tilbud nå. Kunne noen titta på dette og bekrefta/avkrefta at disse er kompatible? Jeg bruker pc stort sett til surfing og gaming. http://www.komplett....05-64DFB3825A93 Jeg er ikke spesielt dreven, men har bygget en gang tidligere. Har jeg noen mismatch i produktene jeg har valgt mtp flaskehalser? Kabinettet, kommer det til å passe? RAMen, er den bra? Vil jeg trenge dedikert CPU-vifte? Kommer til å kjøre OS på en SSD og ha en 2TB eller noe lagringsdisk, men de var ikke spesielt billige på komplett. Alle kommentarer er velkomne, på forhånd takk. edit: en ting til, hvordan vil støynivået være? Endret 6. januar 2013 av Dahlern Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Siden stock viftene bråker mere enn en elefant ville jeg gått for en dedikert-cpu vifte ( Det kommer med, og den må på samme hva du gjør), ville gått for Cooler Master 212 Hyper Evo, da denne er bra. Støynivået vet jeg ikke, men om du vil ha et kabinett som lager lite støy, så er fractal design r4 veldig bra. Delene passer Lenke til kommentar
Dahlern Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Ah, takk for rådene, da kan jeg ordne kabinett og ssd fra en annen butikk siden komplett var litt kjipe på prisene der. La egentlig inn det kabinettet bare fordi det var prisa ned litt uten å vite noe om det. Må si jeg liker den litt mer tona ned designen på fractal design bedre uansprett. Ja, kjenner til at man får med en stock-vifte da egentlig, men skader vel ikke med bedre kjøling og mindre lyd Vifta du nevner var dårlig med på lager i butikkene jeg handler fra nå da, hva må jeg se etter på viftespec for at den skal passe nå? Bare 1155 socket så er det ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå