TST Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Rollespillsjangeren assosieres nok av mange med middelalder og magikere. Fra Polen kommer imidlertid spillet Grom, som går i Another War sine fotspor og setter handlingen til andre verdenskrig. Settingen er forfriskende annerledes. Resten av spillet er imidlertid ikke like godt. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1893 Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Suckass game....sad but true. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 rollespill uten wizards eller lightsabere= no no! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 rollespill uten wizards eller lightsabere= no no!Det er jeg ikke enig i. Hørt om Deus Ex? :-) Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 rollespill uten wizards eller lightsabere= no no! Alle har vel sin smak. Jeg er lei av rollespill som foregår i en tid der det bare er spells og trollmenn. Arcanum slapp gjennom hos meg fordi det på en genial blanding mellom teknologi og magi. Men som alltid, Fallout-spillene med sine post-apokalyptiske settinger er alltid en vinner hos meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg