WonkoDent_42 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har i det sidte spilt noe spil vi emulator, og jeg bruker tastaturet. Det er ikke det mest praktiske for meg og jeg vil helst spill med en håndkontroll. Hvilke butikker og netsider er det de selger noe utsyr som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fleste nettbutikker og lokale butikker som selger datautstyr har det. Da er det bare å koble til usb porten, og velge hvilke knapper som skal brukes i emulator programmet. Den her f.eks. funker fint: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=608711 Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Den kontrollen som er enklest å få til å fungere problemfritt med en PC i dag er egentlig en Xbox 360-kontroll. For trådløse kontroller trenger man en egen mottaker for PC. Det mest autentiske er selvsagt å skaffe USB-adapter til eks. NES/SNES-kontroller. Play Asia har til det meste. Lenke til kommentar
Nedieth Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har brukt en PS3-kontroll i det siste for emulatorer og Dark Souls på min PC. Etter å ha brukt et par minutter på å lese meg opp på hvordan driverne aktiveres, fungerer PS3-kontrolleren perfekt til PC også ved å koble den til med USB. driveren finner du på www.motioninjoy.com Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 En Xbox 360-kontroller + en slik Drivere til receiveren finnes på nett (pm meg om du ikke finner så kan jeg laste opp, kan være vanskelig å oppdrive) Driver til kontrolleren er innebygget i windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå