Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Paul Cox Mansfield manager: (Om Suarezmålet)"I'd like to think it was extinctive, he's a terrific talent but I don't think it was intentional, to call him a cheat is cheap" Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, helt klart dommerens feil at Suarez er usportslig. Var ikke viljehands, så Suarez gjorde ingenting galt. Har aldri sett en spiller fått ballen i handa ufrivilig så stoppt opp å sakt til dommeren han var borti den. Ser du ikke at det ikke var viljehands er du enten svært svaksynt eller dum som et brød. Er opp til dommeren hva som er hands og ikke. Jeg såg foresten en United kamp i fjor der en spiller scorte på en klar offside, han stoppet ikke opp og sa han var i offside. Fy fader for en usportslig drittsekk. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 BR said officials said they saw the handball and it wasnt deliberate Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liverpool fans singing "Your support is fucking shit" to the same club who have left 96 seats empty to honour the Hillsborough dead. Class. 5 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Latias klager nok en gang på Suarez, men har bilde av Berbatov som jukset seg til straffe i cup-kamp mot Liverpool. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liverpool fans singing "Your support is fucking shit" to the same club who have left 96 seats empty to honour the Hillsborough dead. Class. De supporterne det gjelder (som sang det) bør skamme seg. Lavmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Briter :nei2: Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Jeg skjønner at de vinkler det på en måte som gjør at han er glad for at han handset og kysser hånden pga det. Jeg er enig med deg i at det er idioti av dem å påstå. For alle om har sett PL har sett at han feirer slik selv om han scorer med venstre beinet. Kanskje dette hjelper litt Emils? EDIT: Kysser først ringen sin, så håndleddet hvor han har tattoveringen sin. Endret 6. januar 2013 av Hugol Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Latias klager nok en gang på Suarez, men har bilde av Berbatov som jukset seg til straffe i cup-kamp mot Liverpool. Stemmer. Han klager på Suarez når Berba og Young er så mye værre. Men et ganske utbredt problem blandt United suporterene det. Null selvinstinkt og fottballforståelse. 8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kanskje dette hjelper litt Emils? EDIT: Kysser først ringen sin, så håndleddet hvor han har tattoveringen sin. Jeg sa jeg var klar over at Suarez alltid feirer slik. Ikke noe av feiringen har noe med at han handser å gjøre. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 TV2 siterer at han kysser hånden som hjalp han med å putte. Han gjorde jo nettopp det. Nå sier du at den ikke har noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 TV2 siterer at han kysser hånden som hjalp han med å putte. Nå sier du at den ikke har noe med det å gjøre? Åh, ja skjønner hva du er ute etter. Greit, jeg trodde, utfra bildene, at han kysset armen først, ikke håndleddet. Beklager det. To clarify the Suarez debate...Yes, he has a past for cheating/diving/handling the ball/whatever else, but what Luis Suarez did today wasn't 'cheating'. You can clearly see that Suarez didn't mean to handle the ball. It bounced up and hit his arm as he was bringing it down. Sure, he could have owned up to the referee and said the ball hit his hand, but how many times are you going to see that happening in a knockout competition? Very, very rarely. I had people tweeting me saying things like "does that mean it's okay to purposely dive to win a penalty?" Well, no, but that's not the same thing at all. If you purposely dive you're making a conscious choice to dive - Suarez didn't choose for the ball to bounce up and hit his arm, it just happened. It happened, the referee didn't blow for it and Suarez had every right to continue playing. "Play to the whistle" is something you're taught when you're 5 years old. It's a fundamental part of football. As you'll know, I'm not a fan of Suarez at all because of his previous antics and wouldn't defend him regularly. I'm not biased towards either side of this argument in any way, it's just common sense Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Alltid lurt å fortelle hvem man siterer, Emils. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Var ikke viljehands, så Suarez gjorde ingenting galt. Har aldri sett en spiller fått ballen i handa ufrivilig så stoppt opp å sakt til dommeren han var borti den. På 0-0. Ellers er jeg forøvrig enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Om Klose var normen, hadde livet vært så mye enklere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hands er jo hands selv om det ikke var med vilje. Selv om man skulle ønske at alle innrømmet det, slik som Klose gjorde her oppe, så er det ikke slik. Da er man avhengig av at dommeren dømmer riktig. Nå var det sikkert vanskelig å se, men om dommeren så situasjonen så burde han annullert målet for hands. Sier ikke at Suarez gjorde det med vilje, men uhell skjer, og målet burde ikke blitt godkjent. Det står jeg for, uansett hvilket lag det gjelder. Enda en grunn til at videodømming hadde vært noe synes jeg! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Men her hadde ikke videodømming gjort noe anerledes da dommerene såg situasjonen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Men det er jo ingen forskjell på dette, og en som med et uhell bommer på ballen, eller takler spilleren litt hardt. Eller en keeper som plukker opp et tilbakespill med uhell. Det var kanskje ikke med vilje, men de burde dømme på det. Jeg ønsker at dommerne er konsekvent. Jeg er sikker på at mange dommere hadde dømt hands der (uavhengig av om det var Suarez eller ei), og da blir det dumt når ballen blir godkjent. Hadde jeg vært Mansfield hadde jeg sittet igjen med bismak fra den avgjørelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hadde jeg vært Mansfield hadde jeg sittet igjen med bismak fra den avgjørelsen. Det gjør jeg som Liverpool-supporter også. Det var ikke viljehands fra Suárez, dommeren så det og burde ha annullert målet. Helt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå