NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Morsomt. Jeg er forresten norsk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Syns vi er alle en komisk gjeng jeg, Latias. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ikke bry dere om Latias. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liker virkelig ikke Flannagan. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liker virkelig ikke Flannagan. Det er så unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Da blir det Oldham. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Flaut at vi var avhengig av dommerhjelp for å vinne denne, mye creds til Mansfield. Får håpe A-laget vårt ikke blir påvirket av dette, og at både Sturridge og Suarez putter mot Man Udt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg trenger en dusj. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 En dritt kamp på mange måter, på et rimelig ræva gress. Hvem var den heite djåmen som var så ivrig på tribunen? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hun er vel definisjonen på gold digger. Er CEO i Mansfield. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 En dritt kamp på mange måter, på et rimelig ræva gress. Hvem var den heite djåmen som var så ivrig på tribunen? Carolyn Redford. Chief Executive. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 En dritt kamp på mange måter, på et rimelig ræva gress. Hvem var den heite djåmen som var så ivrig på tribunen? Hun er administrerende direktør i klubben. Var faktisk en reportasje med henne på Sky Sports i går. Rå dame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Suarez handset, scoret og kysset hånden som hjalp ham til scoring TV 2 Sporten. Endret 6. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Han gjorde jo nettopp det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Han gjorde jo nettopp det. Ja? Men det gjør han jo etter hver eneste scoring. Han har nemlig en tatovering der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Slik han alltid feirer, tv2 gjør som tv2 bruker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ja? Men det gjør han jo etter hver eneste scoring. Han har nemlig en tatovering der. Ja, jeg er fullstendig klar over det. Dog så stemmer dette: Handser han? Ja Scoret han? Ja Kysset han høyre hånden? Ja Hjalp det han til scoring? Ja Dermed: Suarez handset, scoret og kysset hånden som hjalp ham til scoring Endret 6. januar 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Suarez handset, scoret og kysset hånden som hjalp ham til scoring Du skjønte vel at det er ganske meningsløst å poengtere den sedvanlige feiringen til Suárez, sånn sett bort ifra at TV 2 Sporten - så flinke som de er - skal få det til å se ut som om han hyller "Guds Hånd" for å hjelpe han til scoringen? Eller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Du skjønte vel at det er ganske meningsløst å poengtere den sedvanlige feiringen til Suárez, sånn sett bort ifra at TV 2 Sporten - så flinke som de er - skal få det til å se ut som om han hyller "Guds Hånd" for å hjelpe han til scoringen? Eller? Jeg skjønner at de vinkler det på en måte som gjør at han er glad for at han handset og kysser hånden pga det. Jeg er enig med deg i at det er idioti av dem å påstå. For alle om har sett PL har sett at han feirer slik selv om han scorer med venstre beinet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå