Zero1609 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hei Jeg har et skoleprosjekt på gang om Overgangsritualer til Islam og Jødedommen, men jeg finner ingen kilder som kan fortelle meg konkret hva forskjellene mellom Islam og jødedommen er når det gjelder overgangsritualer. Håper dere kan gi meg noen kilder, eller evt. skrive noen forskjeller. OBS. Det haster! Tusen, Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det er jo fordi du skal finne kilder som forteller deg om ritene hver for seg, og selv drøfte forskjellen. Googler du "jewish/muslim (islam) rites of passage" finner du plenty. Lenke til kommentar
Zero1609 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Finner mye om Islam, men ikke noe om jødedommen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Når jeg googler "jewish rites of passage" får jeg en hel haug med relevante resultater. Men den ferdigskrevne oppgaven glimrer kanskje med sitt fravær. Endret 6. januar 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
IHS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Først og fremst må du vel la deg omskjære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå