ErikAuranaune Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Hei Har et lite spørsmål Er det noen som har laget, eller vet hvordan man kan lage et program som du kan sjekke mailene dine på? Trenger ikke å klare å sende mailer, bare sjekke? (Bruker gmail) Hvordan kan jeg gjøre dette? -Takk på forhånd! Endret 6. januar 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hva med å bruke Outlook? Endret 7. januar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Thunderbird kan du ha alle mail kontoane dine. godt system. Lenke til kommentar
l3dx Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg antar at du ønsker å gjøre dette programmatisk, og ikke bare trenger en epostklient som foreslått over. Uten at jeg har erfaring med noe bibliotek selv, så finnes flere alternativer for å gjøre dette. Se f.eks her og her. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Evt. så er det vel også mulig å late plugins til outlook hvis du f.eks bare skal gjøre diverse; slå av PCen når du mottar mail etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå