Gå til innhold

Gratis BandiCam..?

Anbefalte innlegg

Halloisann. For en stund siden, drev jeg en del på YouTube. Jeg lagde ikke noe spesielt, et par Let's Plays osv. av rimelig middelmådig kvalitet.

Jeg har alltid vært ganske glad i å prøve nye ting (til en viss grad), og prøvde mange forskjellige softwares for opptak av spillene mine, deriblant HyperCam (Æsj), Fraps, BandiCam (Trial) og Action! (Trial).

Av disse er BandiCam det jeg ble mest fornøyd med, og jeg kunne tenkt meg å bruke det i fremtiden. Men jeg har brukt en del penger i det siste, og har ikke lyst til å bruke enda mer på Software, når jeg allerede har Fraps (Fraps kjører rimelig dårlig på maskinen min). Jeg vet jeg ikke burde gjøre dette men...

Hvor kan man skaffe seg fullversjonen av BandiCam, gratis?

Ja, jeg snakker om fullversjonen. Jeg vil helst holde meg unna sider som Pirate Bay, om i det hele tatt mulig. Har egentlig aldri lastet ned en torrent før, og det har jeg tenkt til å fortsette med.

Hjelp hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

240 kroner er da ikke mange pengene?

Du kan sikkert prøve å få sponset noen av opptakene. Et skudd i blinde men du kan jo prøve å sende mail til utgiver å spørre om akkurat dette. Er du riktig heldig så får du en lisens mot en eller annen motytelse. Bare ikke finn på å begynne å spamme ned forumet nå da :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...