Stoddart Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 No homo gjør meg mest nysgjerrig på om man er sikker... hvis man er sikker, why mention it. Oh well. On Topic. Du kan med fordel ha en pittelitt annen klesstil, Du ser ut som en hyggelig fyr, Bilde 1 og 5 er best synes nå jeg (ikke noen fan av hår i ansiktet ;P).Men ingenting ved deg som ville fått meg til å snudd meg etter, eller sett på den en gang nummer 2. Klarer ikke helt å si akkurat hva du MÅ gjøre. Men, noe annet om du i det minste skal prøve å virke enda mer... kroppslig interessant. If you catch my drift. Merkverdig tråd indeed. Men også kudos at du legger deg for "hugg" på en sånn måte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Den første var det beste. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg har ingenting imot å utsette meg selv for hugg. Folk kommer til å ønske å hugge meg ned selv om de ikke forteller meg det. Det er bedre å leve med en vond sannhet enn en god løgn. Folk ser ut til å være enige i at jeg bør kle meg litt annerledes og legge litt mer arbeid i sveisen og bildene mine. Jeg har visst lenge at jeg kanskje ser litt merkelig ut i den jakka og camobuksene som ofte følger med, spesielt etter at jeg flyttet for å studere på en skole der en stor del av studentene kommer fra Oslo vest, har på seg skjorter og beige penbukser og en boks voks i håret. Forskjellen er at jeg bryr meg litt mer om det nå. Hvis jeg forstår dere rett, er bilde 5 i seg selv greit, men jeg ser ufordelaktig ung ut. Nå er jeg 2,5 år eldre og veier 20 kg mer, så den biten tror jeg at er i orden. Jeg må innrømme at jeg blir såret av at folk ikke liker skjegget mitt. Jeg har prøvd meg frem med både (et tynt) helkjegg og smultring, og jeg har brukt tid på å finne en passende lengde og gjøre det symmetrisk. Kompiser har uoppfordret sagt at det ser fint og respektabelt ut. Dessuten er det behagelig. Dere kunne nesten bedt meg om å kvitte meg med en arm, så personlig er det. Men jeg forstår at jeg i lengden vil tjene på å se presentabel ut, så hvis ingen sier at de liker skjegget, så kommer jeg til å ta farvel med det om ikke lenge. Når ferien er over får jeg vel ta en handletur. Kanskje jeg også får noen til å ta nye bilder, så kanskje det dukker opp noe bra. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Vel, sjegg er en ting jeg ikke liker. Eller det vil si, jeg finner ikke folk med sjegg attraktive. Hvorfor, aner jeg ikke. Er vel også bare jeg som ikke har likt det, så tror ikke du skal ta så på veg for det! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Du sier du har lite drag på jentene. Da må det være personligheten din, for du ser ganske ålreit ut. Men som sagt, fiks noen bedre klær. Den jakka var grusom. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Blå bukse / hvit t-shirt var det bildet du tok deg best ut i mine øyne. Det jeg synes var "verst", var det bildet med solbrillene og kryssede armer. - Dropp papegøya - Dropp solbrillene - Dropp den jakka - Dropp skjegget. - Dropp ørepynten Endret 8. januar 2013 av Psykake Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Personlig synes jeg det er helt merkelig med småkids som skal ha balsamdun på haka. Ser helteit ut..Anlegg skjegg når du blir gammel nok. Ellers er jeg enig i at bilde 1 er best!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg synes ikke skjegget så så ille ut. Likte best bilde 1 og 2. Nummer 2 og fem er ikke bra. Ørepynten kler deg ikke no særlig. Ettersom det er så mye kontrovers rundt skjegget så ville jeg definitivt ha dradd frem papegøyebildet til profilbilde osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå