Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Gi tilbakemelding på bilder av meg

39 stemmer

1. 1. Hvilket bilde er best?

2. 2. Hvilket bilde er verst?

Anbefalte innlegg

Dere finner seks bilder av meg i dette albumet: [slettet]. Det øverste bildet er nr 1, det nest øverste er nr 2, osv.

Jeg, som de fleste andre, vil gjerne gjøre et godt inntrykk på folk. Jeg kan ikke dømme mine egne bilder objektivt, så derfor spør jeg forumet, som jeg har god tillit til at vil hjelpe. Det var en annen mann som gjorde det en gang, og så vidt jeg husker fikk han noen gode tilbakemeldinger.

Jeg har to spørsmål til dere, og jeg håper at dere svarer ærlig. Avstemningen er offentlig, for det er interessant for meg å vite om jeg gjør forskjellig inntrykk på menn og kvinner. Det første spørsmålet er: hvilket bilde er best? Altså, hvilket bilde får dere til å tenke "Dæven, for en sexy mann!" Det andre spørsmålet er: hvilket bilde er verst? Det er bildet som får dere til å tenke "Uff, for en dust," eller liknende.

Dere må gjerne fortelle meg hvorfor dere liker eller misliker et bilde eller gi meg andre konstruktive tilbakemeldinger. Jeg setter også pris på om ingen bruker disse bildene til å trekke damer på en datingside eller på noen annen måte utgir seg for å være meg.

14.01:

Jeg har fått tilstrekkelig med tilbakemeldinger, så for å ivareta personvernet mitt, fjernet jeg linken til albumet. Takk til alle som svarte.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er overrasket over at så mange liker bilde 1. Jeg trodde at folk skulle tenke "så koselig" eller "så kul papegøye," ikke "så kul mann (med papegøye)". Jeg håper at folk har overveid valget sitt og velger det bildet av riktig grunn.

Jeg trodde at bilde 6 skulle falle i smak, siden jeg selv mener at det er det bildet jeg ser mest velstelt ut og imøtekommende på. Men det bekrefter jo at jeg ikke kan være objektiv.

Folk som har profilbilder hvor de drikker alkohol er i 99% prosent av tilfellene folk jeg ikke har noen interesse av, så det bilde likte jeg ikke.

Kul Jaco!

Jeg antar at du mener bilde 3. Det ble tatt på familieferie før jeg var myndig og jeg fikk ikke lov til å drikke alkohol. Det er brus i glasset, men jeg skjønner jo at det er lett å tro noe annet.

Rangering av bildene:

1. Nr 1

2. Nr 3

3. Nr 5

4. Nr 4

5. Nr 6

6. Nr 2

Takk skal du ha. Kan du gi en kort begrunnelse på rangeringen?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

1. Fordi det var her du såg "best" ut imo. Ikke fan av slike bilder, men det var bedre enn de andre. Egentlig er favoritten bilde 5, men det ser jo ut som en konf bilde, du ser jo ut som en guttunge.

2. Fordi her ser det ut som du koser deg, noe som trekker opp. At du har bling trekker ned.

3. Midt på treet, mest fordi jeg mislikte de andre bildene sånn. Ser liten ut, men et ganske greit bilde.

4. Grusomme klær, men ellers ok.

5. Altfor sleazy blikk/smil imo. Samt skjegget var ikke pent.

6. What is this I don't even .. Kommentarer overflødig.

Kanskje ikke de begrunnelsene du letet etter, men det får så være ;)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke de begrunnelsene du letet etter, men det får så være ;)

Jo da, jeg vil jo ha ærlige meninger, selv om jeg ikke liker det du sier. Jeg er glad i skjegget mitt. Bilde 6 ble tatt kort tid etter at jeg barberte og stelte meg slik at skjegget mitt ble symmetrisk. Mange bekjente har gitt meg positive tilbakemeldinger på skjegget, men jeg kan jo ikke se bort fra at de bare prøver å være hyggelige.

At de fleste misliker bilde 2 er ingen overraskelse. Jeg ser jo ut som en dass. Bildet ble tatt tidlig på morgenen da jeg sovnet etter en klassefest.

Jeg er enig i at bilde 5 ikke er bra. Dessverre ble det tatt sommeren før jeg begynte å trene og la på meg 20 kg. Det er også relativ lang tid mellom noen av bildene. Det siste ble tatt for noen dager siden og det første ble tatt for 3 år siden.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke bruke dem til noe spesielt. Noen av dem bruker jeg allerede på facebook. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan andre mennesker oppfatter bildene mine.

Hvis det skulle bli aktuelt med nettdating, hvilke(t) bilde® ville vært mest egnet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dyr er alltid ett pluss.. Jeg vet ikke helt hvorfor men menn som er glad i dyr er en instant turn-on.

Haha, godt å vite :-)

1,3 og 5 så bra ut (no homo).

2, 4 og 6 ser du ut som en tsjetener kompis av meg, ikke nødvendigvis positivt.

Lenke til kommentar

Hvis du vil fremstå best mulig bør du ta nye bilder.

Fiks deg litt på håret, barber deg, se våken og frisk ut og ikke bruk den jakken, så blir det med en gang mye bedre.

Du burde i tillegg få opp den tekniske kvaliteten på bildene. Riktig hvitbalanse, eksponering, fokus og en rolig bakgrunn vil heve bildene betraktelig. Det enkleste er nok å ta bildene utendørs på en overskyet dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i at jakka er litt ekstrem. Jeg ser ikke meg selv som punker, ragger, motorsyklist eller gjengmedlem, men jeg har blitt tatt for å være alle de tingene på grunn av jakka. Jeg trodde at jeg så våken ut og hadde fikset håret på bilde 1, 3, 5 og 6.

Personlig synes jeg det er utrolig at alle 6 bildene faktisk er deg. Makan til ulike bilder av samme person skal man lete en stund etter.

Hva kan jeg si? Jeg har mange sider.

Haha, godt å vite :-)

1,3 og 5 så bra ut (no homo).

2, 4 og 6 ser du ut som en tsjetener kompis av meg, ikke nødvendigvis positivt.

Snedig. Jeg har blitt kalt for mye rart og blitt tatt for å være svenske, finne og polakk, men aldri tsjetsjener.

Lenke til kommentar

Joda, det er bilder du ser våken ut på, det er bilder der håret er bra og det er bilder uten jakken, men det er ingen bilder som treffer på alle punktene.

Bilde nummer 5 er nok det beste, men du ser veldig ung ut (og du skulle tatt et skritt eller to ut fra veggen/bakgrunnen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...