Hveding Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Hei. Om 2 måneders tid skal jeg kjøpe meg bærbar pc. Har funnet en som passer mitt budsjett og krav perfekt (nesten iallefall). Men man vet jo aldri om det er kommet bedre maskin om 2 måneder, men har mine tvil. http://www.multicom....00561/p10621663 Dette er maskinen jeg er interessert i å har bestemt meg å kjøpe (med mindre det ikke kommer noe bedre innen 2 måneder). Men det står jo overhode ingen info om HVILKEN ssd og HVILKEN hdd som er i maskinen. Hvilken merke er det, å hvilken hastigheter har de ??? Prosessoren, er det en Quad-Core med 2.4GHz ? Står svært lite info om pcen generelt sett. Noen som kanskje vet hva den inneholder ? Mvh Pat. Endret 6. januar 2013 av Hveding Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Send dem en mail? 1 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Komponentene: Matt Intel Core i7-363QM, 12GB RAM, 120GB SSD + 750GB HDD, GTX 660M 2GB GDDR5, BT, HDMI, USB3.0, nVIDIA Optimus Denne er uten operitivsystem så du må kjøpe Windows utenom. Det er ikke noe merke på den pc'n fordi det er Multicom som bygger den. Prosessoren er på 2,4 Ghz. Lenke til kommentar
mna Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei. Om 2 måneders tid skal jeg kjøpe meg bærbar pc. Har funnet en som passer mitt budsjett og krav perfekt (nesten iallefall). Men man vet jo aldri om det er kommet bedre maskin om 2 måneder, men har mine tvil. http://www.multicom....00561/p10621663 Dette er maskinen jeg er interessert i å har bestemt meg å kjøpe (med mindre det ikke kommer noe bedre innen 2 måneder). Men det står jo overhode ingen info om HVILKEN ssd og HVILKEN hdd som er i maskinen. Hvilken merke er det, å hvilken hastigheter har de ??? Prosessoren, er det en Quad-Core med 2.4GHz ? Står svært lite info om pcen generelt sett. Noen som kanskje vet hva den inneholder ? Mvh Pat. ja det er en Qm (Quad mobile) i7 på 2.4ghz stock å 3.4gh boost. står som regel intel ssd i multicom bygg 330 i ferdigbyggd har jeg forstått rett. men er bare å ringe di så så får du nok svar Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Det er ikke noe merke på den pc'n fordi det er Multicom som bygger den. Vel. Produsenten er Clevo. Det Multicom gjør, er å sette inn noe av hardware'n, som prosessor, grafikkort, minne, lagringsmedier - enten i et fast oppsett eller etter kundenes ønsker (i de konfigurerbare modellene). Deretter setter Multicom sitt eget merkevarenavn på dem - noe som skjer med alle Clevo'er over hele verden; de har alle importørens eller den enkelte forhandlerens merkevarenavn, det finnes knapt en eneste Clevo det faktisk står Clevo på. Det er nok en Intel SSD det er snakk om, og sannsynligvis en Seagate HDD. Men som andre her har sagt før; kontakt Multicom, så får du nok svar. Det er dessuten en staveslurv i annonsen: Det er en Intel Core i7-3630QM prosessor det er snakk om - noen 363QM finnes ikke. Endret 16. januar 2013 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå