turbo911 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hei Brodern fikk ps3 til jul og han lurer på hvordan man får filmer på den. Er det enklest å føre over med med minne pinne eller Bluetooth ? Eller andre måter? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Om du/dere har filmene på PC fra før av så kan dere bruke PS3 Media Server til å streame filmene. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Trådløst over nettet?? Siden det er 500gb er det greit å ha filmer/serier på den da... Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Trådløst går også ja, bare å installere og starte PS3 Media Server på PCen med filmene, så søke etter Media servere fra PS3 konsollen. Husk også å velge mappen(e) med filmene du vil streame innpå PS3 Media Server programmet først. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 hvis du bruker ps3 media server, er det da mulig å kopiere filmene over til ps3? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Nei, det tror jeg i hvertfall ikke. For min del har jeg ikke hatt behovet for å kopiere noe, jeg lar både pc og ps3 stå på konstant, og med ps3 media server så får du altså hele filmbiblioteket på ps3en som du da streamer fra pc. Mappestruktur og alt beholdes slik det er på pc. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 for jeg tenkte at når man har minnepenn så kan man trykke trekant på en film også kan man velge å kopiere den til ps3. hvis man kan det med media-server også så er jo det det beste svaret på det TS spør om når man har en hdd på 500 GB i ps3 så har man lyst til å bruke den vettu Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bruk minnepenn. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå