Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Støvtråder med sine støvknapper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kreativt med lit Hokus Pokus Mulvik ;-) God søndag ønsker Leif ;-) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Kreativt med lit Hokus Pokus Mulvik ;-) God søndag ønsker Leif ;-) Takk for det, Leif ! Ønsker også deg en videre God søndag ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Likte denne løsningen! Kunne gjort seg i glass og ramme på veggen! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Likte denne løsningen! Kunne gjort seg i glass og ramme på veggen! Takk for det, Svein Magne !Hyggelig at du likte bildet Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Her skårer du høyt i mine øyne!!! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Takk for det, Tor ! Hyggelig sagt av deg Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg synes dette ble utrolig stilig Birger takk for kommentar på mitt bilde . Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg synes dette ble utrolig stilig Birger takk for kommentar på mitt bilde . Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Terje ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Nydelig av blomsten. Er ganske sikker på at jeg ville likt originalen også Og så må det være rett bilde til en speilboks, spennende med stilken som lager noen "brudd" i speilboksen - Inspirerende Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Nydelig av blomsten. Er ganske sikker på at jeg ville likt originalen også Og så må det være rett bilde til en speilboks, spennende med stilken som lager noen "brudd" i speilboksen - Inspirerende Takk for den utdypende og hyggelige tilbakemeldingen, J1 ! Akkurat dette med å velge riktig bilde for en slik boks var det store spørsmålet, men jeg tror sikkert at et bilde med mere vegetasjon også kunne fungert. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 var fint og artig idee,smil ønsker deg en god kveld Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 var fint og artig idee,smilønsker deg en god kveld Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jeanettroger ! Ønsker også deg en god kveld/natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg