Gå til innhold

Iphone 4 bilder slettet etter oppdatering

Anbefalte innlegg

:-( :-( Hei!

Jeg har ved oppdatering til 6.1 BETA 4 , greid også få alle bildene mine fra kamerull slettet..

Disse bildene for meg er endel viktig bilder, som jeg har tatt gjennom årene jeg har hatt iphone.

Før jeg oppdaterte iphonen, hadde jeg tatt sikkerhetskopi på pcen. Men etter jeg oppdaterte la jeg merke til at alle bildene fra kamerarull var borte, så jeg fikk panikk og skulle gjennopprette fra den gamle sikkerhetskopien.

Men når jeg skulle gjennopprette det gamle sikkerhetskopien, så var det jeg hadde sikkerhetskopiert borte, det eneste som var igjen var det jeg nettop hadde sikkerhetskopiert for 2 min siden, alt annet var borte.

Dette ble gjort gjennom det nyeste itunes 11..

noen som har noen ideer?:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hadde du synk av bilder mot iCloud? Da ligger de sikkert der fortsatt. Selv tar jeg alltid backup av bildene direkte fra iPhone til enten PC-disk eller USB-disk ved å bruke Windows Utforsker, da har jeg bedre kontroll.

Lenke til kommentar

Hadde du synk av bilder mot iCloud? Da ligger de sikkert der fortsatt. Selv tar jeg alltid backup av bildene direkte fra iPhone til enten PC-disk eller USB-disk ved å bruke Windows Utforsker, da har jeg bedre kontroll.

har ikke det :( alltid synca det sånn at det tar backup i pcen..

Lenke til kommentar

har du windows på pc'en? da kan du jo teste systemgjenoppretting til ett punkt før det skjedde?

har sett det funke en gang på itunes sikkerhetskopien

eller hvis du har win 7, gå inn i mappa der kopien ligger, høyreklikk på mappe der kopier ligger og velg egenskaper og sjekk tidligere versjoner, kanskje det funker?

Lenke til kommentar

Nå har du lært på den harde måten at 1) det er lurt å ta sikkerhetskopi av alt på telefonen flere ganger og flere steder (importer alle bildene, ha kontakter lagret flere steder, osv.), og 2) at det er dumt å installere betaversjoner på enheter du bruker i det daglige.

Forslaget fra madmats kan fungere. Hvis ikke du finner en eldre versjon av sikkerhetskopien er jeg redd det ser mørkt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...