Danek Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Dark Souls.. Bli invada på vei til å plukke opp 10 mio souls. :,( Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Når jeg spiller bubble shooter på mobilen og radene beveger seg et hakk ned akuratt i det jeg skyter. Da bommer jeg og kan likegodt restarte siden kulen jeg skøyt legge seg så upraktisk til :/ Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Deux Ex: HR når hovedpersonen i en cutscene er så utrulig dum og går i ei felle som man kan lukte på flerfoldige mil. Generelt andre situasjoner i alle spill der du ikke har kontroll over karakteren din der de gjør noe utrulig dumt. Folk i MOBA spill som bare skal ødelegge med feeding, frekk i kjeften og forlater spillet(en combo av alle 3 er dessverre ikke sjelden) Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Battlefield 3: Når du dør bak vegger. "oi, jeg blir vist beskutt på *går bak en vegg, dør* you been killed by bla bla bla Mange sånne duste situasjoner.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Noe som irriterer så utrolig på COD black ops er at man bare kan ha et helikopter oppe om gangen. Om noen har oppe et helikopter så må man vente helt til det er borte, og som regel er det bare noen få kills igjen da, så man får ikke brukt sitt eget -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Chivalry... Når team-mates kommer å dreper deg... Fyfaen det er frustrerende! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Sleeping dogs. Når kontrollene reagerer sent, og en dør grunnet nettop det. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Path of Exile. Drepte det meste av fiender med ett eller to skudd, og selv bossene gikk ned ganske kjapt. Men så fant jeg en boss i Act 2 og ble drept selv av ett skudd gang på gang. Tok han til slutt, men var rimelig irritert over vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Just cause 2. Når grappling hook lever sitt eget liv... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 På hvilket som hellst spill som man skal skyte noen som gjemmer seg i en haug av sivile og man ikke får lov å drepe de sivile. Det er nesten umulig se forskjell på folka og de sivile siden motsatanderne også går i bukser og T-shorter.... Generellt spill som man dør på etter å ha skutt en sivil (uhell eller ikke) irriterer meg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 I war z når man blir skutt, og dreper den personen, og får reputationen bandit får å redde seg selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Spill som har kart og kompass som forteller deg nøyaktig hvor du skal gå. Dette gjelder de aller fleste moderne rollespill. 3 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ja, det er jo utrolig irriterende å ikke måtte lete i en halvtime før du finner ut hvor du skal... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) I "gamledager" fortalte quest giver deg hvor du skulle gå, ved å gi deg en veibeskrivelse. Dette er mye bedre, spør du meg. Det finnes heller ikke noe særlig utfoskning i dungeons lengere. Med en gang du går inn døra, forteller kartet og kompasset deg hvor det du skal finne befinner seg. Endret 31. januar 2013 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Var nok mange som irriterte seg over ikke vite hva man skulle. Jeg syntes det var utrolig gøy på noen spill, men ikke alltid heller. Av og til ville jeg spille og komme videre, ha litt action osv, så da gadd jeg ikke mere etter 30 min med leting og brukte youtube. Det beste hadde vært å kunne skru av og på den funksjonen. Så kan man spillle med og uten allt ettersom og alle blir fornøyde. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 I arma 2 når man skal fly helikopter. Kontrollene er helt umulige. Har bare prøvd en gang da Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Når jeg blir så gira at jeg glemmer å save, og spillet ikke har noen auto save... 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 I team fortress 2 når serverne klikker Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Når man kommer seg til en sykt bra plass som man kan få mange kills på på cod, men går tom for ammo mens man står der og så blir skutt..... -.- Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 I "gamledager" fortalte quest giver deg hvor du skulle gå, ved å gi deg en veibeskrivelse. Dette er mye bedre, spør du meg.I LotRO hadde vi opprinnelig ingen quest helpers på kartet, og noen steder som f.eks Old Forest var en tungvindt labyrint uten et kart engang. Elsket det en stund, men gikk lei av å surre rundt i ring uten å ane hvor jeg skulle, og samtidig vite at dit jeg skulle var på den andre siden av en klynge trær jeg ikke kom forbi. Jeg var tydeligvis ikke den eneste som var lei av å gå meg vill, for LotRO fikk etterhvert både quest helpers, og en betydelig enklere Old Forest å navigere. Vi fikk til og med kart over den. I stedet for å blande meg inn i en diskusjon om old-school vs moderne innrømmer jeg glatt at jeg foretrekker det beste fra begge to Resident Evil: Revelations er et bra eksempel på det. Gameplayet er old-school nok til å føles som et ekte Resident Evil, men motoren, kameravinkelen, kontorllene osv er moderne nok til at det blir lett å spille. Det samme kan sies om Ni no Kuni. Grafisk er det utrolig vakkert, men gameplayet er veldig old-school. Det er likevel ikke rent turbasert, men benytter seg av sanntidskamper som i moderne JRPGs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå