Gå til innhold

Spillsituasjoner som irriterer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

COD er jo et av de beste spilla som man kan bare ta en rask online match uten å måtte vente på noe og enkleste reglene ever. Skyte andre ikke dø selv. Selv om man egentlig ikke er veldig god kan ma alikevell spille COD å komme med gode resultater og det er ikke mange spill man kan det på. De fleste andre spilla krever at man setter seg litt in i dem.

(Jeg har ikke spillt mye på en stund, mest bilspill og prøvde black ops i går. Starta i level 1 med de dorligste våpena og greide alikevell 17 kills og 5 death.) Er utrolig gøy når man bare kan spille rett på.

Det er nok en grunn til at COD er et av de mest spillte seriene i verden. ;)

Irriterte mag at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre på Black Ops i går. Bare løp og ussa rundt i sikkert 30 min, + at jeg døde veldig masse siden spillte på Veteran :p

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Same shit, different game pleier jeg å si. :)

En spillsituasjon som irriterer meg er når jeg recorder og ikke han er anelse om hva jeg skal gjøre "next".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei, blir kjedelig etter hvert. Jeg elsket cod før men nå hater jeg det. Er så forbanna mange drittunger som spiller det + en haug med campere. Orker ikke mer. I gode "gamle dager" når jeg begynte så var det ikke vanlig som jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Men det er bare, løp, drep, xp, prestige, repeat. Og slik har alle spille vært. Samme hvert år.

At det er det samme hvert år er ikke bra for innovasjon og gir følelsen av at "dette har jeg sett før," men det betyr ikke at spillet i seg selv er dårlig. CoD har ikke innovert noe særlig på 5 år, men det betyr ikke at multiplayeren er dårlig.

På single player-siden skal jeg ikke påstå at utviklingen og "innovasjonen" har gitt klare forbedringer ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når utviklere sier at de skal lage oppfølgeren mer "accessible" for nye spillere. Samtidig som de bedyrer at det ikke er å dumbing down the game. Som det jo selfølgelig ender opp med å være.

Jeg elsker realistiske spill, Arma, Rise of flight, Silent hunter osv. Derfor hater jeg når utviklere tror realisme IKKE er morsomt. Når de kommer med utalelser som at spillet skal bli så realistisk som mulig, men at det ikke skal gå på bekostning av at det skal være morsomt å spille (for barn ned i 5 års alderen.....) . Helt enig i at realisme ikke altid er det rette for alle spill. Tracmania osv. Men faktisk er det mange av oss spillere som ikke er så dumme som utvilerne tror. Realisme ER morsomt for mange av oss. F.eks realistisk sniping er 100% ganger mer morsomt og utfordrende en COD sniping. Seff. ikke I Cod, fordi Cod ikke passer med realisme, men det er noe annet.

Hater snørr unger i world of tanks som bare MÅ rope NOOB, idiot team osv, ofte er dem som til og med døde først som roper høyest.

Åpner Option menyen i ett pc spill, og finner en Xbox håndkontroll oppsett meny!!!!

Folk som mener dagens konsoll generasjon ikke har dårlig grafikk, å at vi ikke trenger en ny generasjon på lenge.

Pc spill som har langt dårligere grafikk enn de trenger, fordi det også må lages en konsoll utgave, som ikke klarer henge med på grafikk fronten.

COD: Ikke fordi det er dårlige spill, men fordi alle spillene er like, 0 innovasjon fra spill til spill. Det gjør ikke enkeltspillene i seg selv dårlig, men serien som helhet ellendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Strikkeffekten i ALT av Nintendo/Mariospill ala Marioparty, Mariokart osv. Hvor man ikke ender opp med å vinne stort når man er best, fordi man stadig får handicap samtidig som de som ligger langt bak får fordeler. Å bli tatt av et blått skal like før mål fordi man leder i et jevnt løp og har ledet hele tiden, for så å bli lynet like etterpå før det avsluttes med at man blir truffet av et rødt skall og ender på 6. plass. Bittert når det eneste man har fått selv er enslige bananskall.

Riktignok litt barnespill, men burde vært mulig å skru strikkeffekt av og på ganske enkelt i options, for er UTROLIG irriterende når man er litt vel mye konkurransemenneske! :p

Lenke til kommentar

Kontinuerlig uflaks og folk som blir med på en kamp selv om de vet at de må stikke om ikke så alt for lenge. Sistnevnte er spesielt siktet til League of legends \ Dota osv, greit nok at det kan oppstå noe, men "bb dinner time" anser jeg som svært irriterende i og med at man er svært avhengig av lagkameratene.

Endret av Abell
Lenke til kommentar

Når utviklere sier at de skal lage oppfølgeren mer "accessible" for nye spillere. Samtidig som de bedyrer at det ikke er å dumbing down the game. Som det jo selfølgelig ender opp med å være.

Huff, ja, har sett dette alt for mange ganger. Ikke minst er Skyrim et stort problem med akkurat det der. Men det største problemet er at shitkids strømmer til og kjøper faenskapen, så vi som faktisk har fulgt serien fra starten og gjerne vil ha forrige spill enda mer avansert/komplisert/dypt/whatever sitter igjen med et ræva spill vi knapt orker røre. Det er pengene som har makta, så klart. Alt dette tullet med at spiller kunst osv er bare bullshit.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. lagg. en soleklar førsteplass.

2. når man er inne i århundrets match og har fintunet siktet inn på din erkefiende og pekefingeren hviler lett på museknappen. så mens du kjenner en enorm tilfredstillelse flyter som en sakte elv gjennom blodet ditt, i sekundene før du trykker litt unødvendig hardt på musa for å ekspedere klysa inn i en bedre verden av piksler....går du rett til skjermbildet.

3. dette blir heldigvis rettet opp av en mod....som fu*** opp resten av spillet.

4. når jeg, i et øyeblikk av strategisk kløkt, ser muligheten som selv Rommel ville oversett selv på sine beste glansdager, kjører i gang tidenes angrep i WOT mot en svekket fiende. bare for å oppdage at resten av teammatene mine står å ser på hvordan dette vil gå.

5. SIEMA

6. klantilbud rett før slaget starter.....herre!

Lenke til kommentar

COD er jo et av de beste spilla som man kan bare ta en rask online match uten å måtte vente på noe og enkleste reglene ever. Skyte andre ikke dø selv. Selv om man egentlig ikke er veldig god kan ma alikevell spille COD å komme med gode resultater og det er ikke mange spill man kan det på. De fleste andre spilla krever at man setter seg litt in i dem.

Hva er det som er bra med at selv om man ikke er god så kan man få gode resultater? Det betyr jo at det kun handler om flaks. Jeg er enig i at de fleste kan gjøre det greit på de nyeste COD-spillene(etter Cod Waw) uten å ha skills og spør du meg er det noe som gjør spillene latterlig, og en lidelse for de som faktisk er dyktige.

"Rask online match" har jeg aldri vært vitne til når det gjelder MW2. Både med rævva internett og helt fantastisk bra internett har jeg aldri ventet mindre enn ti minutter på å få spille pga det idiotiske serversystemet. På CoD4 derimot var det jo bare å hoppe inn og IMO det beste cod-spillet. :)

Lenke til kommentar

Ingenting som har irritert vettet av meg så mye i senere spillår som alle de ****** som lager seg 92 centimeter høye spillere i FIFA 13 online. Sidestilt med anti-fotball folket som egentlig spiller etellerannet arcadespill for billige poeng i stedet for å forsøke tenke fotball i samme spill, og gjør lite annet enn å vandre fra egen banehalvdel til, opp til ving, feiger inn en slapp pasning til nevnte, spastiske mikrospiller midt i boks som så skyter som om støvlene skulle vært fylt opp med krutt.

Ellers er spawnkills I BF3 fra spillere som tydelig har tusenvis av timer i spillet bak seg rimelig irriterende.

Og sist, men ikke minst; Undead online i Red Dead Redemption. Du skal plukke ned bølger av zombier innen en gitt tid for å komme videre, men til enhver tid så er det alltid en bakvendtlandidiot på laget som finner ut at han skal campe på et tak et sted og ikke bidra til noenting. Hadde man fått noe som helst igjen for det, poeng, achievements, whatever, så hadde jeg hatt en viss forståelse. Men når det er mindre enn ingenting å hente i å campe så kan disse folka brenne for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...