Schreiber Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 I Lord of the Rings Online ble vi pent nødt til å lese quest decription for å finne ut hva vi skulle gjøre, og hvor vi skulle gå. Problemet var at majoriteten av spillerne klagde noe sinnssykt over dette, og nesten "krevde" en quest marker. Det gikk så langt at Old Forest utenfor byen til menneskene i starten var et salig kaos uten eget kart, men de endret det til en svært lineær korridor med eget kart, så folk skulle slutte å gå seg vill. Elsket det i starten, men gikk lei da de begynte å ødelegge spillet på denne måten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 At noen spillprodusenter legger ned serveren i et spill. Har hørt at serveren til første Destiny skal legges ned. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Serverproblemene i det nye COD WW2 er irriterendes..... mye er blitt bedre nå da, but still. At noen spillprodusenter legger ned serveren i et spill. Har hørt at serveren til første Destiny skal legges ned. Same, GT5 la å ned da GT6 kom ut. Unødvendig spør du meg, da spillet kun var 3 år gammelt og GT5 var mye mere populært enn noen andre Gran turismo som ble lansert........ Endret 14. november 2017 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Følge etter personer som skal vise vei, så går de latterlig sakte og man skal ubegripelig langt... Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Skrekkspill hvor du ikke kan forsvare deg men bare må løpe. Vanligvis jævlig irriterende men jeg nyter spillet White Day Lenke til kommentar
OmniStat Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Alt som har med "Grand Theft Auto Online" å gjøre er irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Vet ikke om det er irriterende. Mer forunderlig. La merke til at på torsk WW2. Har utviklerne på et utrolig vis greid å kalle Thompson M1A1 for M1928. Jeg er direkte forfjamset over at de greier å få noe slikt feil. Jeg er ganske sikker på at de har greid å vite forskjellen i tidligere utgaver. Og det er snakk om en tekst feil. Alt de hadde trengt å gjøre var å forandre et ord. Dette kan vel gjøres med en 0.001kb patch. Jeg kan umulig være den enste som har oppdaget dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Vet ikke om det er irriterende. Mer forunderlig. La merke til at på torsk WW2. Har utviklerne på et utrolig vis greid å kalle Thompson M1A1 for M1928. Jeg er direkte forfjamset over at de greier å få noe slikt feil. Jeg er ganske sikker på at de har greid å vite forskjellen i tidligere utgaver. Og det er snakk om en tekst feil. Alt de hadde trengt å gjøre var å forandre et ord. Dette kan vel gjøres med en 0.001kb patch. Jeg kan umulig være den enste som har oppdaget dette? Det heter ikke torsk for ingenting. Spill industrien og Hollywood har noe til felles for det meste. Husker jeg holdt på le meg ihel av tog delen i singelplayeren. Mye er feil i COD WW2. Endret 23. mars 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Tutorials! Et spill er enten såpass enkelt å skjønne at man kan lære seg spillmekanikken med å spille det egentlige spillet eller så er den såpass komplisert eller original at man trenger en manual som et supplement man kan slå opp i når man har lyst. Jeg elsker store gode manualer og hater tutorials. Nå skal det sies at det finnes en del spill hvor tutorial delen faktisk er integrert i spillet på en så god måte at det bare er gøy, men som regel så er det bare noe dritt man har lyst til å bli ferdig med så fort som mulig. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Det som irriterer meg på spill er når det er for mørkt, det blir ikke mer skummelt av den grunn, bare irriterende. Vann-"verdener". For mye snakking/cutscenes i spillet, så du får aldri gjort noe, det blir nærmest som en film. Og når du har en viss tid på deg å gjøre noe i spillet. Når du ikke kan sette på subtitles, har ikke problem med å forstå engelsk, er bare vanskelig å høre hva de sier noen ganger. Det er sikkert mye mer, men kommer ikke på det nå. Jeg har alltid likt vann verdener i spill. Selvfølgelig ikke alle da. Hadde Hele Super Mario Bros. og Donkey Kong Country bare bestått av vann-verdener så hadde det vært kjipt, men jeg synes de er med på å gi nødvendig variasjon til spillene. Er det at disse banene går tregere, "du mister litt av flyten" som du ikke liker eller er det selve måten du styrer karakteren på i slike verdener? Endret 24. mars 2018 av Mithridates VI Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Quest markers. Spesielt med kompass øverst som bare viser en pil som i Skyrim. Ender opp med at jeg nistirrer på quest-markeren i stedet for å se meg rundt i selve verdenen. Og siden jeg alltid følger korteste vei ender jeg ofte opp med å klatre opp fjell og sette meg fast. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Så mye random i fifa online. helt krise. edit: Når man får Gergo,Los, poso, army aleine i pubg, blir stacked og dauer idiotisk til random squad på vei inn i sona. Endret 9. april 2018 av barezell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Quest markers. Spesielt med kompass øverst som bare viser en pil som i Skyrim. Ender opp med at jeg nistirrer på quest-markeren i stedet for å se meg rundt i selve verdenen. Og siden jeg alltid følger korteste vei ender jeg ofte opp med å klatre opp fjell og sette meg fast. Ja det kompasset er det kjipeste som har skjedd i open world rpgs. Husker i Morrowind, skulle jeg finne en hule et sted nord for Ald'run jeg må ha tassa rundt i sandstormer i en time. Mens jeg leste i journalen for å se om jeg fant duste hulen. Utrolig hva man Hade tålmodighet til i sine yngre dager Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Kompasset i Skyrim kan være veldig forvirrende med mindre man sjekker kartet hvert minutt. Jeg har også en tendens til å følge det slavisk og bruker 15 minutter på å klatre opp et fjell bare for å se at det er en vei rundt rett ved siden av. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Når man har spilt lenge og samlet opp mye stash, og så havner man i fengsel i en sekvens i spillet og mister alt. Dog får man som regel tilbake utstyret. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 I Mechcommander, når en fiendtlig mech pilot får inn en fulltreffer med Heavy Autocannon i cockpit og instant kills en av dine piloter mot slutten av oppdraget, så man må starte alt på nytt. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kompasset i Skyrim kan være veldig forvirrende med mindre man sjekker kartet hvert minutt. Jeg har også en tendens til å følge det slavisk og bruker 15 minutter på å klatre opp et fjell bare for å se at det er en vei rundt rett ved siden av. Dette. Fikk nylig platinum i Skyrim på PS4 etter å ha fulgt pilen slavisk i litt over 40 timer. Bortkasta tid egentlig, men samtidig er det noe koselig med å spille et rollespill der man maks trenger å bruke to hjerneceller. Skyrim er det ultimate se serie eller høre podkast samtidig spillet siden man ikke trenger å tenke en tanke. Herregud som spillet har endret seg siden Skyrim, og til en viss grad Oblivion. Syns å huske at jeg las mer av quest-journalen i Oblivion enn i Skyrim - og ikke minst skjønte hva questene handlet om. Nå er det jo bare gå der - finn det - drep den - om og om og om og om og om igjen på autopilot. Er visst både archmage og sjef for thieves guild og alle andre guild etter å ha gjort 7 quester hos de. Skikkelig patetisk. Kompass i spill generelt er sykt irriterende. Slik Witcher 3 gjør det med at man får vite det generelle området er bra. Det generelle området kunne gjerne vært en del større - det hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Ikke akkurat en spillsituasjon - men hele dette opplegget med Limited Edition, Nordic Edition, Gold Edition osv er helt hinsides idiotisk. Collectors Edition er forsåvidt greit, da kan de virkelige fansene betale ekstra for å få statuer osv, men at selvet spillet skal være delt opp i så mange ulike pakker er helt idiotisk. Kjøp Gold Edition og få et ekstra sverd eller whatever. Savner NES og spesielt SNES-dagene da spillene var fiks ferdig på cartridge og det fulgte selvfølgelig med en tjukk manual med masse farger i esken.Her for eksempel. Hva faen er vitsen? 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Haha, enig der. Enda verre er det når enkelte butikker lager sin egen versjon. Pre-order på Amazon og få en ny pistol. Pre-order på GameStop og få et nytt kostyme. Pre-order på RipYouOff.sucker og få en annen bue. Rimelig kjipt. Ikke bare må man pre-ordre for å få ting, men selv det hvor man pre-ordrer fra er viktig nå. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Sinnsykt. Slikt er vel heldigvis mer utbredt i USA enn her. Kjøper konsekvent standard edition, helst et halvår eller mer etter release så lenge det ikke er spill jeg virkelig venter på (God of War og RDR2 er de eneste som blir kjøpt på release i år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå