Gå til innhold

Dustinhome og reparasjon


Anbefalte innlegg

Jeg sendte laptopen til reparasjon den 17. desember. Posten har tydeligvis ikke klart å sende den enda, mottaker har ikke fått denne enda. Vet det har vært mye fridager, men føler det tar utrolig lang tid.

 

Nå lurer jeg på, hvor lang tid vil reparasjonen ta hos Infocare (maskinen blir sendt dit)? Er det noen som har tidligere erfaring med dette? Elkjøp sender maskinene sine der, og der tar det 3-4 uker.. Gjelder det samme Dustin maskiner? Tar jeg ikke feil, hadde maskinen jeg kjøpte leveranseservice. Hva vil det si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har ikke hatt noen erfaring med Dustin, men Komplett pleier å bruke mye lenger tid.

Jeg har sendt inn både stasjonær og bærbar pc, og begge gangene gikk det mellom 6-8 uker.

Dette var vel og pga at maskinene skulle først sendes til Komplett før de ble videresendt til verksted.

 

Men trådstarter sendte vel laptopen direkte til IC?

Dessverre så vil frakten ta lenger tid pga jul og helligdager, men at den ikke har kommet frem ennå, det er tregt. Men jeg regner med at maskinen blir straks levert IC. Etter det så kan det ta noen ekstra dager på bestilling av deler før den blir reparert.

Men hvis den ikke er mottatt i dag, så ville jeg kontaktet posten. Du har vel ennå sendingsnummeret?

Lenke til kommentar

Maskinen ble sendt direkte til IC. Hvis jeg ser bort fra jul og helligdager har det gått ca. 14 dager. Jeg har sporingsnummer og sånt, og jeg har sport den opp. Siste aktivitet skjedde den 26 desember, da ble det beregnet fakturagrunnlag. Jeg har tatt kontakt med Posten, og de skal sjekke det opp!

 

Sorry for det med 3 uker, nå tenkte jeg på Elkjøp som også sender sine maskiner til IC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...