Tjuraid Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Pcen fryser ofte totalt, ikke bare skjermen men alt, lyden henger seg også opp. Dette skjer særlig i forbindelse med mye bruk av internett, f.eks flere nedlastninger, også noen ganger når jeg har en film gående. Tror kanskje det er et kort i pcen som bør byttes ut, men ikke sikker på hva, skjermkort, hovedkort? Kan det holde med bare skjermkortet, med tanke på at lyden også henger seg..? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Stasjonær eller bærbar? Hvilke komponenter har du? Hvor gammel er PC-en? Lenke til kommentar
Tjuraid Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Stasjonær pc. Om jeg ikke tar helt feil er den snart tre år. Komponenter? Jeg har ikke mye peiling på pc, har bare plukket opp litt her og der.. Har ihvertfall win7, og ganske enkelt innhold i selve boksen tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvilken antivirus har du? Lenke til kommentar
Tjuraid Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 McAfee. Kjører stadig full scan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Akkurat. Det som gjør at pc'en fryser, er at OS'et venter på at McAfee skal "frigi" filen den holder igjen for sjekk. Om du kan gjøre at filer sjekkes kun når de skrives, så slipper du disse laggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå