Gå til innhold

Problemer hos fotovideo.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På facebooksiden deres ble følgende postet på fredag:

 

I morgen lørdag fra kl. 23:00 vil vår nettbutikk være nede for vedlikehold. Den vil være på plass igjen utpå søndagen. God helg :-)

 

 

Så jeg regner med at de er klar over hva som foregår. :)

 

Det er allikevel en tabbe fra en seriøs aktør å stille seg i en situasjon der ISP-en (registraren) vises, og ikke en side som forteller at man bedriver vedlikehold. Faktisk bør man som en profesjonell nettbutikk klare å gjøre vedlikehold uten at nettbutikken er nede i timevis - men det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Kommer inn nå.

 

Jeg kommer fortsatt til den delen med uniweb...

 

"Dette domenenavnet tilhører en kunde av UniWeb. Om du ønsker å komme i kontakt med eieren, kan du benytte vårt domenesøk for å finne kontakt informasjonen."

 

En annen jeg kjenner kommer dog inn...det gir ingen mening.

Jeg har ingen proxy på heller...

Lenke til kommentar
Jeg kommer fortsatt til den delen med uniweb...

 

En annen jeg kjenner kommer dog inn...det gir ingen mening. Jeg har ingen proxy på heller...

 

Prøvd F5? Jeg merker en sjelden gang at jeg får opp det som ligger i "browserminnet" (dårlig ordvalg fra min side) fra siste besøk på en nettside, og at jeg må oppdatere (F5) for å få opp den oppdaterte siden. Dette skjer helst med nettsider jeg besøker relativt ofte.

Lenke til kommentar

Slett cookies eller forsøk en annen nettleser. Jeg kommer i alle fall inn med både Google Chrome og Firefox.

Det var nok ikke problemer med informasjonskapslene heller for det virker nå som jeg prøvde igjen.

Jeg forsøkte for øvrig med tre ulike nettlesere, hvor to av de aldri har vært tatt i bruk tidligere i forhold til nettsiden.

 

Noen forklaring har jeg ikke, men det virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...