Panerai Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er det stor forskjell på disse to programmene. Jeg tenker å gå over til Mac, og lurer da på om iMovie er et enkelt redigeringsprogram som funker til å redigere feriefilmer med? Positive/negative ting med begge ønskes. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ikke at jeg har prøvd dem noe særlig, men iMovie virker for meg som mye lettere å lære og bruke enn Windows Movie Maker. Eller så kan du jo bare laste ned Final Cut. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Final cut koster 2790. Jeg synes det blir litt for mye. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Finnes det ikke gratis? (ikke Pro versjonen) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Kanskje det bare var pro jeg sjekka? Jeg fant 30 dagers prøve, men ikke noe gratisversjon. Endret 6. januar 2013 av Panerai Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Var visst jeg som tok feil der. Uansett, jeg foretrekker iMovie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå