Centrux Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hei. Hver eneste dag (normalt rundt midnatt, før leggetid) tar jeg følgende tilskudd: 2 omega-3 Basic tabletter: 1 multivitamin tablett. 1/3 B-total (B-vitaminer) Normal daglig dose av disse B-vitaminene er 3 tabletter per dag, men jeg tror ikke jeg har noe særlig mangel på b-vitaminer egentlig, så jeg bestemte meg for å bare ta 1. Hvordan ser dette ut egentlig? Jeg vil bare forsikre meg om at det jeg har i meg hver dag ikke er skadelig eller helt unødvendig. Hvordan er det forresten å ta alle disse tablettene før leggetid (rundt midnatt)? Blir det litt feil eller spiller det egentlig ingen rolle? Noen andre ting som også kan være lurt å ha i seg hver dag, eller er dette nok? Tusen takk for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kva med å gjere litt research? Kvifor har du begynt å ta alt det der i første omgong? Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Kva med å gjere litt research? Kvifor har du begynt å ta alt det der i første omgong? Jeg begynte å ta det fordi jeg ville sørge for at jeg får i meg alle de nødvendige vitaminene i løpet av en dag. Jeg er av typen som ikke spiser fisk annenhver dag, og jeg spiser heller ikke egg så utrolig ofte. Derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være lurt å få i seg litt tilskudd i form av tabletter. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tips for livet - ikkje kjøp det du ikkje har behov for. Du kjøper multi OG b-kompleks? Mest sansynleg for du dekt ditt daglig behov av B gjennom multi. Se på pakken. For å gjøre livet ditt enklare og svaret mitt kortare - trur ikkje du trenger noe av det du nevnte. Har du lyst å vere "sunn", bør du ha eit sunn forhold. Eit par tabletter vil ikkje redde deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå