Music_freak Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Hallo! C: Jeg har akkurat flytta og da blir det til at forsterkeren min må stå et godt stykke unna der pc'en min står. Og da lurte jeg på, har det noe å si på lydkvaliteten om ledningen fra forsterkeren til pc'n min er 7-8 meter enn om den er 1-2 meter? isåfall, noen som vet hvor jeg kan kjøpe en rimelig en som er så lang? Også på høytallerne mine nå, så har jeg noen altfor tykke ledninger som jeg fikk engang... Det er såvidt jeg klarer å presse de inn i forsterkeren, er det da like lurt for meg å kjøpe meg noen billige nye fra hifi-klubben som ikke er så tykke? Kjører oppsett med 2 Cerwin-vega Ve-12F på en Sony str-dh100 http://store.sony.co.../en/p/STRDH100. C: Takker for all hjelp! C: Endret 6. januar 2013 av Music_freak Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Skal ikke være hørbar forskjell med mindre du bruker kabel med dårlig tykkelse. Kjøp en kabel med 2.5mm2 så funker det gull. Endret 6. januar 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Music_freak Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Skal ikke være hørbar forskjell med mindre du bruker kabel med dårlig tykkelse. Kjøp en kabel med 2.5mm2 så funker det gull. Ok, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå