chagall Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det er absolutt ingen grenser for hva folk kan skrive her. "Snakket med produksjons-sjefen til siemens sx-1 kommer tidligst i november" og "sx-1 har et problem kanskje aldri blir løst(legger på etter 4.sek)" Også viser det seg at alt dette er bløff... 24.9 kommer sx-1 i salg i norge sammen med st55(komplett.no). "Molna" visste liksom alt som hadde med siemens å gjøre jammen sa jeg smør. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ikke så rart egentlig siden mobil forumet er det forumet med flest fjortisser på. ps. du bryter retningslinjenen med å bruke kun caps i overskriften. M.a.o. du bør endre det siden du risikerer at tråden din blir stengt på grunn av det. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ikke så rart egentlig siden mobil forumet er det forumet med flest fjortisser på. chagall er tydeligvis en av dem. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 heheh, trur nok molna er den som har rett. Tipper komplett.no bare er ute etter å dra inn forhåndsbestillinger! Er jo noen som er lettlurte........hint hint http://www.itavisen.no/art/1301875.html Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Helt enig meg geokri, og dermed molna. Lurer på hvorfor siemens utsetter den hele tida???? :wink: Jeg har ikke lyst på den. Helt rart tastatur. Vil heller kjøpe meg en av de nye samsungene, når de kommer. fet design. Designen på 6600 er mye kulere enn sx1!!! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 DU TRENGER IKKE SKRIKE... Tråden stenges i henhold til retningslinjene: " Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg