Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Chrome laster sider tregt

Anbefalte innlegg

Hei,

Har problemer med chrome på maskinen min. Når jeg skal laste sider, bruker den lang tid på å finne sider (3-5 sek hver gang), når den finner siden laster den greit. Hvis jeg er innpå en side og klikker en link går det mye bedre og siden lastes med en gang. Tenkte kanskje derfor at det kunne vær et problem med noe med DNS'en uten at jeg aner hva jeg skal gjøre med det. Ser også at internet explorer ikke har dette problemet

Har teste alle løsninger på http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=113910

uten at dette hjalp.

Maskinvare og programvare:

Samsung NP900X4C

Windows 7

Windows defender og brannmur (åpnet for chrome)

Siste versjon av chrome

Ellers noe mer inforsjon som trengs er det bare å si fra, og takker på forhånd for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet å kjøre i inkognito modus, og da deaktiveres jo alle utvidelsene. Itilegg har jeg reinstallerte jeg chrome og prøvde å laste en side uten at jeg synkroniserte, slik at alle innstillingene var tilbake til normalen. Problemet var der forsatt, så da synkroniserte jeg og fikk tilbake utvidelser og annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Hadde også det problemet en gang og det var fordi jeg hadde system mapper lagret på et nettverkshare. Så skiftet jeg tilbake til lokal lagring, men der fantes noen innstillinger i chorme som kun fikk forandret på via registret.

Gå på chrome://chrome/settings/ og se om der er noen nettverks lagringer. Søk i registret etter samme share. Vaar ganske slitsomt husker jeg.

Alternativt er det bare å opprett deg en ny konto på maskinen og flytte filer over til ny profil...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Har du hatt tilgjengelig nettverksshare tidligere?

Kanskje du har nedlastmappen til noe som ikke er tilgjengelig? En eksterndisk eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Bruker skydrive til å dele noen filer mellom datamaskinene, men ellers ikke noe nettverkshare. Kan heller ikke finne noe som refererer til denne i settings. Nedlastingsmappen går også til en tilgjengelig mappe på pcen.

Lenke til kommentar

@Kimkarne

Den går like tregt på den andre brukeren også...

@bigercac

Det tar 3-5 sek i det hele tatt før den finner siden og jeg i det hele tatt får opp en bokstav/bilde. Hadde den brukt 3-5 sek på å laste siden hadde jeg overhode ikke klaget ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...