Gå til innhold

[Løst] Kjøp av Samsung Galaxy S2?

Ther

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har planer om å kjøpe meg en ny smarttelefon siden min gamle HTC Hero kunne trenge en utskifting. Har sett litt på Samsung Galaxy S2 ettersom den har fått god omtale, og de jeg kjenner som eier en sier de er veldig fornøyd. Prisen er det heller ikke noe galt med.

Er dette en telefon "dere" vil anbefalle? Kommer prisen til å bevege seg noe mye i den nærmeste fremtid?

-Ther

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mobilen selv, men mange av vennene mine har telefonen. Jeg vil si at S2 er Ganske solid og bra. Men hvis du forventer å ha telefonen I 2år til, MINST. Synes jeg du bør kjøpe S3, da du også kan få kjøpt den til en rimelig pris. Du betaler ikke mer enn to 1000 lapper for 3ern, med hvor lenge du skal ha telefonen tatt I bakgrunn, selfølgelig.

Hvis du kjøper Samsung Galaxy S3 vil du få mer utbytte av telefonen I en lengere periode. Du vil kunne bruke funksjoner som kanskje ennå ikke er så veldig utdatert om 1år. Mens S2 er jo såpass gammel at den vil dø ut før den tid.

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar

Takk for svar :D

På cdon.no selger de s3 til 3819kr og s2 til 2549kr. Dette utgjør en forskjell på 1270kr. Er spranget fra s2 til s3 verdt 1200kr? Vil S3 betale seg i lengden?

Jeg vil si at S3'n er verdt de kronene, ja :)

Mye kraftigere hardware som sørger for at du henger med flere år fram i tid :yes:

Lenke til kommentar

Du får tlfnen mye billigere på elkjøp og andre plasser en cdon.. Elkjøp har tilbud på 3490kr.. og andre har den for rundt det samme.. :)

Kjører Elkjøp fortsatt den kampanjen? Så på nettsidene at de solgte den til 4295kr, men kan hende det er jeg som har oversett noe :hmm: Søkte på prisguide.no. Virker som om det er Pixmania som selger den billigst av de som har telefonen inne på lager (3660kr). Noen som har noen erfaring med denne nettbutikken?

Lenke til kommentar

Pixmania ja, hehe er vel den butikken som er mest omdiskutert her inne... Jeg har bestilt en printer derfra men forsikret meg først om at jeg kunne henvende meg til produsenten om garanti for å henvende seg til pixmania er vist heller dårlige erfaringer rundt forbi. De er også plassert i Frankrike.

Lenke til kommentar

Hmm trudde de hadde den for 3490 enda:P jaja.. Er jo alltid sånn! Vill man ha noe.. så har de den på tilbud, men da har du ikke penger! Men NÅR du har penger.. ja da skal den faenke være på tilbud thats for sure! :D xD

Ja, typisk... :ermm: Tror de hadde en lignende kampanje på komplett også som endte for noen dager siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...