Grunnbok Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Hei. Tenke å skaffe meg noen beats studio med tankte på den geniale støyfunksjonsknappen som kan være ganske handy på fly? Flyr en god del og har vansker med å sove på fly. Hvordan ligger prisen på beats i Europa? Er i både frankfurt/tyskland, kastrup/danmark og Venezia/Italia i mars. Hvor burde jeg slå til? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Beats er overpriset i forhold til det du får. Lydkvaliteten er middels og om du bryr deg om annet enn design, bør du vurdere andre alternativ. Men du har rett i at aktiv støyreduksjon er kjekt på f.eks fly, tog m.m. Om du skal ha aktiv støyreduksjon, anbefales enten bose quietcomfort 15, for kanskje den beste støyreduksjonen du får per i dag. Alternativt, om du ønsker bra musikkavspilling, men litt dårligere støyreduksjon, er Logitech UE 6000 et veldig bra alternativ. Vet det ikke er akkurat hva du spurte etter, men jeg kan ikke anbefale noen å kjøpe beats til halve prisen engang. 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg vil tro prisen er ganske lik, så om du skal ha de er det like greit å kjøpe i Norge. Da er du også bedre dekket om du skulle få noen problemer. Når det er sagt så vil jeg anbefale deg å styre unna Beats. De er ikke verdt pengene. Jeg ville i hvert fall ikke betalt over 1 500 kr for en Beats-logo og grumsete bass. Om du forteller litt mer om hva du skal bruke de til, hva som er viktig for deg og hvor mye penger du er villig til å spandere så skal det gå an å gi deg langt bedre forslag enn Beats. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå