Laila - Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Krystallkula Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Dette ble veldig fint, J1 - og fisheyefunksjonen fungerer veldig bra ser jeg. Takk for ditt bidrag, Jentungen 1 ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fin, denne kula! Kunne passet på juletreet! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Helt topp dette,spennende bilde. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kreativt J1 og kjempe koselig vinterlig stemning i krystall kula di :) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Den kula skulle jeg gjerne hatt på juletreet nydelig ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Dette ble veldig fint, J1 - og fisheyefunksjonen fungerer veldig bra ser jeg. Takk for ditt bidrag, Jentungen 1 ! Tusen takk Birger for hyggelig tilbakemelding! Er mye å utforske Ser ikke helt hva Fisheye kan brukes til utover noen julekort - men finner sikkert ut av det. Her brukte jeg den sterkeste av tre trinn - kanhende at på svakeste trinn sånt kan brukes til å forstrke buer av grener som henger over en liten bekk, eller elveleie eller noe sånt... ? Fin, denne kula! Kunne passet på juletreet! Tusen takk Smort!. Tenkte kanskje noen julekort til neste år - bytte ut stråene med familie som holder hverandre i hendene , eller noe sånt... , Langt frem det da Helt topp dette,spennende bilde. Tusen takk Tor r Kreativt J1 og kjempe koselig vinterlig stemning i krystall kula di :) Tusen takk J2 ! Hehe... den spådde mer vinter og mer rimfrost..... Nå har iallefall rimfrosten kommet tilbake på trærne, og det er meldt kuldegrader hele uka! Yuippi! Den kula skulle jeg gjerne hatt på juletreet nydelig ! Tusen takk Terje! Vinter og rimfrost er vakkert. Vi er heldige her i landet Endret 6. januar 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hei så fint bilde,og har tittet igjennom hele sammlingen din,masse fine forskjellige bilder og ser du lærer jo alt på et blunk..synes du er blitt utrolig dyktig på så kort tid,gøy og se ønsker deg en god natt smil og takk for alle tilbakemeldinger du har gitt meg,de setter jeg pris på vet du,ihvertfall vet du det nå smil Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Hei så fint bilde,og har tittet igjennom hele sammlingen din,masse fine forskjellige bilder og ser du lærer jo alt på et blunk..synes du er blitt utrolig dyktig på så kort tid,gøy og seønsker deg en god nattsmilog takk for alle tilbakemeldinger du har gitt meg,de setter jeg pris på vet du,ihvertfall vet du det nåsmil Tusen takk Jeanette, det var hyggelig sagt! Oppfatter det ikke akkurat slik selv. Synes det er så enormt mye å lære og å ta hensyn til, det går egentlig helt trill rundt Men har jo fått så mye god hjelp her på Akam. Måtte gå tilbake og kikke litt jeg og nå - mange gode minner, mye moro og litt galskap Masse glede Liker bildene dine godt, de interesserer meg, rører noe, får meg nysgjerrig. Det er utrolig vanskelig å kommentere bilder,,,,vet aldri hva folk egentlig ønsker, men prøver så godt en kan Ønsker deg et skikkelig fint nytt fotoår - gleder meg til å se mer av bildene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg