kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 S 2 rette. Veldig bra Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ S _ _ _ _ S _ O _ Hittil er det 4 rette(OOSS), 2 feil (ME), og 0 annullerte. Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 T 1 rett, bra Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ S T _ _ _ S _ O _ Hittil er det 5 rette(OOSST), 2 feil (ME), og 0 annullerte. Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 G 1 feil. Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ S T _ _ _ S _ O _ Hittil er det 5 rette(OOSST), 3 feil (MEG), og 0 annullerte. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) *glem det* Endret 7. januar 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Konstruksjon? DET ER HELT RIKTIG !!! APPLAUS, OG GRATULERER ! RIKTIGE SVAR ER : Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : K O N S T R U K S J O N VINNEREN FOR DENNE RUNDEN ER DEG, HEAL. Nå kan du velge om du ønsker å lede spillet, og velge en klok setning som får oss alle andre ut av spill. Eller velge å stå over. Uansett så har vi gleden å nevne brukernavnet ditt på førstepost som en minne av alle vinnerne. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Takker og bukker:) I den gamle trådens ånd velger jeg herved å markere alle gjetningers riktighet i denne post, samt indikere gjenværende liv med symbolene og . GLHF! Det er totalt *13* bokstaver i en setning under _ _ _ _ _ _ _ _ E _ _ E _ 2 feil Riktig: E Feil: A, G Vinner: Endret 10. januar 2013 av HEAL Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes du bruker en fin metode på din runde HEAL ! keep it going Jeg velger bokstaven : A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå