Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) R S _ I _ _ _ _ _ _ S _ O _ _ Hittil er det 4 rette (OSSI), 5 feil (ADEKR), og 0 annullerte. Endret 6. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Såpassssss, hva i all verden har du tenkt på var ikke lett å gjette denne setningen må jeg si ! Jeg gjetter bokstaven : N Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Såpassssss, hva i all verden har du tenkt på var ikke lett å gjette denne setningen må jeg si ! Jeg gjetter bokstaven : N S _ I N _ R I N _ S _ O N N Hittil er det 10 rette (OSSIIRNNNN), 4 feil (ADEK), og 0 annullerte. Fantastisk gjettet. Har gjort to kjempefeil. Har glemt å sette inn én R og én I. Beklager så mye. Alt er rettet opp nå. Beklager igjen. En trøtt Nathalie i aksjon. Endret 6. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Helt riktig. Din tur. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jippi! Men nå skal jeg sove. Kan man da gi oppgaven videre, eller venter man til neste dag, evt hvor mange timer før noen andre kan? Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 slingringsmonn Gratulerer ! DAMN det var vanskelig ord du klarte å gjette, STOR APPLAUS FRA MEG Jippi! Men nå skal jeg sove. Kan man da gi oppgaven videre, eller venter man til neste dag, evt hvor mange timer før noen andre kan? Du har 24 timer på deg, hvis ikke du lager en setning innen 24 timer fra vinnertid, så kan hvem som helst lage. Frem til da vil alle vente på spenning fra kun DEG. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det blir jo fryktelig kjedelig, ikke alle som sitter her på forumet hele tiden. Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Det blir jo fryktelig kjedelig, ikke alle som sitter her på forumet hele tiden. Greit, så kan vi si det slik at du har enten 24 timer på deg. Eller kan velge å stå over. Velger du å stå over, så skriver du det på neste innlegg Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, da velger jeg å stå over. God natt Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 God natt mr Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg fortsetter spillet : Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Følg reglene som skrevet i hovedposten. Keep it going people, lets have fun ! Vinneren blir roset og får muligheten til å fortsette spillet selv med sin egen kreativitet og ideer av setninger som kan sette oss alle andre i sjakk matt. Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 M. 1 feil, beklager. Hittil er det 0 rette, 1 feil (M), og 0 annullerte. Mulig antall feil er : 12. Lykke til ! neste gjetting . Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 O Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 O Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ _ _ _ _ _ _ _ O _ Du har 2 rette, Hittil er det 2 rette(OO), 1 feil (M), og 0 annullerte. Mulig antall feil er : 12. NB : FRA NÅ BLIR VINNERNE ROSET OG NEVNT PÅ FØRSTEPOST FREMOVER ! :D Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Gjetter på bokstaven E 1 feil, beklager. Hittil er det 2 rette(OO), 2 feil (ME), og 0 annullerte. Det er totalt *12* bokstaver i en setning under : _ O _ _ _ _ _ _ _ _ O _ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå